Ga naar inhoud


Philips 7072 Hoe kan ik de FTA kanalen ontvangen..


Gast pascalsat

Aanbevolen berichten

helemaal mee eens. Dit irriteerd en verstoord het forum. Als hij nu eerst eens de moeite neemt om eea door te lezen want het forum heeft hij gevonden. Vaak heb ik het idee dat mensen dan maar gaan posten om zo een panklaar antwoord te krijgen. Even goed zoeken en de antwoorden staan er gewoon.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, ik kan me er niet zo over opwinden maar we kunnen Pascalsat ook wel in gewone woorden vertellen dat ie eens in het sateliet schotel forum kan kijken en dat daar alle antwoorden zijn. Of we kunnen hem vertellen het draadje naar dat forum te verleggen en de titel anders te noemen.

 

Als je een nieuwbie bent weet je nog niet alles. Ik ga er van uit dat hij dacht dat de schotel goed stond maar het ziet er naar uit dat het niet zo is.

 

Dus volgende keer gewoon even melden dat ie even in het schotel forum moet zoeken en klaar is kees en niet zo van die kort af antwoorden, dat vind ik niet zo netjes (mocht een persoon het al 5 keer op die manier doen dan wordt het wat anders).

 

Ik heb vroeger ook wel eens wat fouts in een forum gezet maar daar leer je ook weer van.

 

Dus mijn verzoek, graag vriendelijk blijven wat er zijn al genoeg korte lontjes in nederland

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zeg omanski, wat jij loopt te plaatsten op dit forum is verre weg van behulpzaam zijn, maar ja, ik ga me niet verlagen tot dat niveau.

 

@lemoi, nou kun je van alles zeggen en wensen, maar als ik toch

zonder verdere info en voorkennis behulpzaam probeer te zijn en

de topicstarter gaat reageren zoals hij hierboven doet......

Voel ik geen enkele prikkel meer om hem behulpzaam te zijn, juist

het tegenovergestelde......hij zoekt het maar lekker zelf uit !! whistle

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@omanski,

 

Ja da's niet zo netjes maar ik kan jouw antwoord van daarvoor ook niet werkelijk netjes vinden. Dus de reaktie is misschien wat overdreven maar ik kan niet ontkennen dat je hem een beetje hebt uitgelokt.

 

Dus laten we maar ophouden en misschien kan iemand dit draadje sluiten daar het niks meer met het subject te maken heeft

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...