Unetwork Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Ik gebruikte met regelmaat Tuxweather plugin, nu krijg al een ruime week "geen data beschikbaar". Is dit bekend bij jullie of ben ik de enige? Ik heb gewoon internet verkeer op mijn dreams dus daar kan het niet aan liggen.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
dream-on Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 ik heb een eigen XML gemaakt, die gaat bv naar weathernews.com en knmi.nl etc. Dus hij blijft altijd werken. Heb je bij alle keuzes geen beeld meer of enkele? Anders moet je de URL's een kopieren uit de XML en deze eens in je webbrowser testen. Vu duo2 met pli
Unetwork Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 Ik krijg gewoon geen info meer door op bijde dreamboxen en op de 7020 heb ik multiboot en op al de images krijg ik de boodschap keine data. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
rommelaar Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Wil je die xml eens pubiceren hier.Ik ben niet zo'n techneut dat ik dit zelf voor elkaar kan krijgen maar heb wel heel veel bewondering voor degene die het wel kunnen.En lijkt me een waardevolle aanvulling in de box.Bijvoorbaat dank. Unetwork welke versie heb je van Tuxweather?De nederlandse? Er zijn bij mij wel wat links die niet meer werken maar de meeste zoals regenradar en weerkaarten doen het bij mij nog wel. O ik zie nu Macedonie,dus neem aan niet de nederlandse,heb je daar weinig aan.Helaas heb ik die er niet in zitten,dus kan niet kijken voor je. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Unetwork Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 Ja ik keek altijd via Tux naar het weer voor Macedonie en die doet het gewoon niet meer. Zou jij, of iemand anders, weten of er een andere plugin bestaat die het voor Macedonie wel doet? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
rommelaar Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb net even gekeken in de pli tuxwetter plugin voor nederland en daar staat ook macedonie in en die werkt bij mij. Het zijn dan de kaarten met themperatuur en 6 dagen vooruit.Hoop dat je dat bedoelt. Succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Unetwork Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 Nee de kaart heb ik weinig aan want Macedonie is een bergland en er is groot verschil. Ik bedoel de steden van Europa en dan Macedonie-Skopje Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Soulman Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 bij mij werkt ie ook niet meer, maar ik zag van de week op een duits board dat dit klopt, de serverinstellingen zijn veranderd. Er was al een downloadlink beschikbaar. Was denk ik bij ump of sportsterboard. edit: Es wurden Einstellungen am Server von weather.com gemacht. Da die neue Version 3.40a noch nicht über das Onlineupdate verfügbar ist, musst du es manuell installieren. Hier ist der Link: http://www. een werled van sleutels .com/index.php?showtopic=64979 Gruß Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
boaz Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Je vraagstelling gaat m.i. van een verkeerde veronderstelling uit. Tuxwetter is een schil om een bestand met links te raadplegen. Je kunt je eigen verzameling gebruiken of één van de kant en klare. In dit geval dus de links zelf aanpassen of afwachten op een update. O, één nadeeltje, als de sitebeheerder niet wil dat je direct naar een plaatje oid linkt, dan werkt 't niet. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Unetwork Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 leuke link die niet werkt... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Soulman Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 @unetwork Ik denk dat het informatief genoeg voor je was...... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Je kan ook eens Dreambox X-weatherforecast proberen ( Plugin ) Persoonlijk vind ik het mooier / beter dan Tuxwetter.
Gast Cobus R Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Bij mij werkt het weer heeft ook een paar dagen niks meer gedaan maar nu wel weer.
Unetwork Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 Origineel bericht van: Soulman @unetwork Ik denk dat het informatief genoeg voor je was...... Nee dus want de speling klopt niet en nogmaals als er een verboden link is doe dit dan via een PM, merci. Bruutje X-weatherforecast zit daar ook Macedonie in? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Soulman Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Begrepen, sorry dat ik probeerde te helpen. Zal zeker niet meer gebeuren. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen