Ga naar inhoud


welke hdtv onvanger voor kabel aansluiting


Gast Olke Bolke

Aanbevolen berichten

Gast Olke Bolke

hallo heren (en dames?)

 

na lang maar dan ook lang afwezig te zijn geweest,rest mij een vraag omtrend deze hdtv ontvangers....

ik wil graag weten welke hdtv decoder voor de kabel aansluiting van @home nu de beste is.

kheb nu een samsung LE40A656T aangeschaft maar zie nu door de bomen het beeld niet meer...

heb inmiddels de Samsung DCB-H360R op het oog maar deze blijkt nog niet helemaal optimaal te wezen,is er een alternatief??

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wellicht aan deze link wat meer? Toegegeven het is een jaar oud dat bericht en ik heb er zelf eerlijk gezegd nog nooit een gezien maar ik kwam het tegen op deze link onlangs omdat ik ook naar alternatieven aan het zoeken ben voor Zesko

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olke Bolke

heb alles us even bekeken maar het lijkt mij meer een recorder,met name omdat er staat ...Optioneel EuroDOCSIS™ 2.0 Kabelmodem Module met 200 MHz Processor,dus naar mijn idee een ekstra aankoop nodig om te decoderen.

maar hebb nog wwel de

Humax Digitale Tuner Kabel PVR 160Gb IPVR9200 gevonden alleen kweet niet of deze hdmi is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Olke Bolke
maar hebb nog wwel de Humax Digitale Tuner Kabel PVR 160Gb IPVR9200 gevonden alleen kweet niet of deze hdmi is

Die heeft geen HDMI omdat het geen HD-decoder is, maar een SD-PVR. Voor HDTV bij de Irdeto kabelaars (@Home, Casema, Multikabel, Delta, Caiw) is de Samsung DCB-H360R de enige beschikbare HDTV decoder. Dat maakt kiezen wel zo simpel... wink

De Scientific Atlanta is inderdaad een HDTV-PVR, maar nog niet beschikbaar (en introductie schijnt in Casema gebied te beginnen, dus bij @Home moet je nog langer wachten). Er zal ook een Humax-HD zapper (Humax IRHD5000C) komen, maar die is nog niet goedgekeurd, dus de kans dat je die nog voor het EK kan kopen is ook niet zo groot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige alternatief voor de samsung is dan de Dreambox 800. Theoretisch moet deze het op de kabel ook doen als je er een dvb-c tuner instopt. Ik heb nog niemand gehoord die het heeft geprobeerd of zelfs werkend heeft, maar in theorie moet het gaan.

 

Proefkonijnen, iemand?

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olke Bolke

ik wil me wel als proefkonijn aanmelden,maar dam moet je maar even vertellen wat je ermee bedoeld...

moet ik zelf zon dreambod800 aanschaffen,enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, geheel op eigen risico natuurlijk. Het was ook een beetje een grapje, omdat het uiteraard vrij lastig ligt.

 

Het is namelijk een aardig dilemma, je koopt een duur apparaat en dan nog eens een extra dvb-c tuner om dan misschien tot de ontdekking te komen dat het niet werkt. Werkt het wel, heb je een super hd-ontvanger.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olke Bolke

lol....ok in dat geval.....gezocht...Dreambox 800 ..(voor Weinig???)

in ieder geval een ieder bedankt voor hulp en raad,we zoeken vrolijk verder en wachten af op verder goed nieuws. thx all

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een paar maanden een Reelbox Avantgarde C met dual dvb-c tuner en ik geef meteen toe dat in het begin eea. niet goed werkte maar op dit moment geniet ik echt van de mogelijkheden van de Reelbox Avantgarde! Ik zit in het casema gebied en kijk dus met erg veel plezier naar Film1 HD overige HDTV kanalen zijn voor mij niet zo interessant. Op dit moment draait de reelbox heel stabiel op de laatste software.

 

De reelbox heeft de beschikking over elke denkbare aansluiting en ja ook hdmi!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker geen geintje maar ja als je hdtv wilt kunnen kijken en ook nog wilt kunnen opnemen dan is dit vooralsnog je enige optie. Je kan altijd nog blijven wachten op de dreambox ;-)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: MrScratch
Enige alternatief voor de samsung is dan de Dreambox 800. Theoretisch moet deze het op de kabel ook doen als je er een dvb-c tuner instopt. Ik heb nog niemand gehoord die het heeft geprobeerd of zelfs werkend heeft, maar in theorie moet het gaan.

Proefkonijnen, iemand?


getest, 800 werkt prima met een dvb-c tuner
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...