Ga naar inhoud


Cartoon/TCM: geen beeld


jalu

Aanbevolen berichten

Op mijn Dreambox geeft dit kanaal helemaal geen beeld; op de Kathrein is er enkele seconden beeld om dan te blijven staan... Moet ik hier gaan zoeken naar een oorzaak of is er iets bij Canal Digitaal aan de hand?

 

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jalu
Hmm, vreemd: hier lukt het op geen enkele manier, al verschillende cams geprobeerd...


Hier ook gewoon beeld en ik heb ook een Kathrein de kaart in een Aston 1.07.
Je had dacht ik ook al problemen met de HD channels van CDS die doen het hier ook gewoon. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probeer eens een reactivatie van je kaart.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, ik was het niet die problemen had met de HD kanalen van CDS. Alleen ITV-HD lukt niet hier, en dat lukt met geen enkele Kathrein...

 

Terug ontopic: hier werkt het nu ook weer normaal, maar gisteravond lukte het met beide ontvangers niet om fatsoenlijk beeld te krijgen op Cartoon/TCM...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...