Ga naar inhoud


[Diablo] Diablo upgrade van 2.2 naar 2.3 mogelijk.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 5 weken later...

Ik heb recentelijk ook mijn diablocam geüpdatet en daarna heb ik last van blokken in beeld van alle gedecodeerde zenders en ned1 t/m ned3 vallen steeds op zwart. Alle HD kanalen zijn te zien als kleurige tapijten. Ik heb de diablo site enkele keren benaderd via hun e-mail systeem, maar helaas krijg je geen antwoord. Het is zuur om € 30 te betalen om je cam te verzieken. Ik heb wel gezien dat conax werkt, maar er is door de blokken niet naar te kijken.

Ik gebruik hem in een Sab Ultimate HD Plus op een Sony 40Z4500.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hans12345
Ik heb recentelijk ook mijn diablocam geüpdatet en daarna heb ik last van blokken in beeld van alle gedecodeerde zenders en ned1 t/m ned3 vallen steeds op zwart. Alle HD kanalen zijn te zien als kleurige tapijten. Ik heb de diablo site enkele keren benaderd via hun e-mail systeem, maar helaas krijg je geen antwoord. Het is zuur om € 30 te betalen om je cam te verzieken. Ik heb wel gezien dat conax werkt, maar er is door de blokken niet naar te kijken.
Ik gebruik hem in een Sab Ultimate HD Plus op een Sony 40Z4500.


Ik neem aan dat je Underworld er op hebt staan, dit veroorzaakt het probleem. Underworld veroorzaakt een blokken-probleem met diverse ontvangers, Stealth werkt wel goed.
Het kloterige is natuurlijk dat je geen Diablo 2.3 koopt om er Stealth mee op te zetten. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

ik vind het toch straf. Ik zit nog met een oude versie van Diablo en kan nu niet meer updaten. Bijgevolg dat er nog maar de helf met mijn diablo kan gedaan worden.Er is dus niet alleen een kaartenmaffia blijkbaar.Ik heb dan ook een pittige mail naar diablo gestuurd maar dan krijg je natuurlijk niets terug.Fijne service voor een naar mijn mening te dure cam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...