Ga naar inhoud


[Diablo] Diablo upgrade van 2.2 naar 2.3 mogelijk.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Bij Caminfo kan ik alleen zien dat het bootloader 1.41 is maar zie nergens versie 2.3 (of 2.2.).

 

Ik heb een dreambox 7000 en een Kathrein.

 

Kan ik het ook zien met de CAS3 programmer toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
Origineel bericht van: alejandro
Origineel bericht van: Apple740
Pakketje is binnen :D


Wat doet hij meer dan met de 'oude' firmware?


Je kunt dan Underworld firmware volledig benutten. En is dus ook thor open.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
Duidelijk, dank je.

Ik kan dus tegen betaling een bestandje downloaden, die met mijn cas3 erop zettten en vervolgens het bestandje aan mede-forummers mailen/sturen... ik zal er eens over nadenken.


Was het maar waar. Het bestandje is beveiligd zodat je het alleen maar op jouw Diablo kan gebruiken.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: MacGuinness
Origineel bericht van: alejandro
Duidelijk, dank je.

Ik kan dus tegen betaling een bestandje downloaden, die met mijn cas3 erop zettten en vervolgens het bestandje aan mede-forummers mailen/sturen... ik zal er eens over nadenken.


Was het maar waar. Het bestandje is beveiligd zodat je het alleen maar op jouw Diablo kan gebruiken.


ook als je het bestandje nog niet hebt gebruikt, en je maak een image van je schijf waar het bestandje op staat ?
is deze dan niet her te gebruiken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

het bestandje is prima te gebruiken alleen moet je een internet verbinding hebben. Er wordt dus contact gelegd met duo... er wordt pas geupdate als de betaling goedgekeurd is. De Cas interface wordt rechtstreeks door dat programma aangestuurd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
het bestandje is prima te gebruiken alleen moet je een internet verbinding hebben. Er wordt dus contact gelegd met duo... er wordt pas geupdate als de betaling goedgekeurd is. De Cas interface wordt rechtstreeks door dat programma aangestuurd.


Triest, dan zou een ieder toch beter een echt abo moeten nemen. Een hackje is één ding, maar een eigen bedrijfje erin beginnen gaat mij net iets te ver...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

je betaald dan ook niet voor een nieuwe hack maar voor een nieuwe kale rom versie.

De rest kan je overal downloaden en heeft zogenaamd niets met duo labs te maken. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...