Ga naar inhoud


[800S] HDTV Zenderlijst, komt die ook nog uit.


michel130

Aanbevolen berichten

Hallo mensen die de settings maken.

 

Nu dreambox een dreambox 800 uit heeft gebracht, komt er nu ook een hd zenderlijst uit, of dat die bij de ander erbij wordt gezet.

 

alvast bedankt,

 

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Reken er maar op dat zodra de lijsten bouwers de lijsten kunnen maken dat deze er komen.

Ik heb geen idee hoe ze de lijsten maken maar volgens mijn info bronnen komen de ***geen-reclame*** zenderlijsten er wel voor de 800.

 

Persoonlijk ben ik daar bij voorbaat erg blij mee want ik hoop ook zeer spoedig een 800 onder de tv te hebben staan smile

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit dat nu dan met de sky uk hd kanalen wie kan mij daar iets meer over vertellen!!!!!!

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij pet123 heb ik ze gezien.

Echter is de laatste maand veel nieuwe bij gekomen zoals bij canaldigitaal, echter als ik een scan doe vind de dreambox die zenders niet.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zitten idd meer hd.tv zenders in dan de lijst die ik heb van pet123 draaibaar.

Nu wil ik die bouqette importeren in mijn zenderlijst, echter doet die er maar 8 goed, en 38 fout.

Hoe kan ik nu dat gedeelte in mijn eigen lijst zetten blush

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens ik heb nog geen DM800. En tja ik wou eingenlijk een DM8000, wie niet.

 

Als die normaal leverbaar is, komt die hier wel of is er iemand die mij er snel aan kan helpen....

 

Naast de HD kanalen/paketten, zijn er ook mpeg4 dvbs2 pakketten die SD uitzenden, die komen allemaal in de Captains lijst.

 

Ik heb geen idee hoe ze in de lijst gaan komen, iemand een idee hierover?

 

Bijv, een apart bouquet met HD erin?

En een apart bouquet dvbs2 SD ?

Ze apart per land in een apart bouquet per provider...

 

Er moet nog wel rekening gehouden worden, met niet HD dreamboxen, zodat men ze in 1,2,3 kan wissen uit de lijst.

 

Misschien worden het wel 2 lijsten.

1 zoals normaal altijd released word en 1 met als extra de rest erin.

 

Wat ik begreep is dat ook de satellite.xml anders eruit ziet.

 

Cheers,

Captain Picard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD
Jongens ik heb nog geen DM800. En tja ik wou eingenlijk een DM8000, wie niet.

Als die normaal leverbaar is, komt die hier wel of is er iemand die mij er snel aan kan helpen....

Naast de HD kanalen/paketten, zijn er ook mpeg4 dvbs2 pakketten die SD uitzenden, die komen allemaal in de Captains lijst.

Ik heb geen idee hoe ze in de lijst gaan komen, iemand een idee hierover?

Bijv, een apart bouquet met HD erin?
En een apart bouquet dvbs2 SD ?
Ze apart per land in een apart bouquet per provider...

Er moet nog wel rekening gehouden worden, met niet HD dreamboxen, zodat men ze in 1,2,3 kan wissen uit de lijst.

Misschien worden het wel 2 lijsten.
1 zoals normaal altijd released word en 1 met als extra de rest erin.

Wat ik begreep is dat ook de satellite.xml anders eruit ziet.

Cheers,
Captain Picard


Ik denk een apart bouquet met HD erin het beste is, die kan je bevoorbeeld op sat zetten 19,2 > 28,2 > 13 > enzenz.
En in daarin misschien de provider canaldigitaal met de zenders > premiere met de zenders > sky uk met de zenders enzenz.

Het probleem wat nu nog is met hdtv zenders dat je ze niet kan in scannen via je dreambox want hij kan namelijk de hdtv zenders niet vinden.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...