Ga naar inhoud


[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waarom zetten jullie deze zenderlijsten niet te downloaden onder PLI??Als vervanging van de PET123 lijsten.

 

Ik krijg op al mijn pc's en laptop's chrashes als ik de editor installeer en zenderlijsten probeer te uppen.

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info

Ik krijg op al mijn pc's en laptop's chrashes als ik de editor installeer en zenderlijsten probeer te uppen.


Als het progje al crashed zal het uppen niet gaan nee.
Dus bij het starten van OpenDBedit gaat het al fout?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
Waarom zetten jullie deze zenderlijsten niet te downloaden onder PLI??Als vervanging van de PET123 lijsten.


Misschien komt het ooit nog wel zo ver, maar dan náást de PET123 lijsten. Dat ik zo fanatiek aan de lijsten ben begonnen was vanwege het gebrek van goede lijsten met alle HD kanalen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: info

Ik krijg op al mijn pc's en laptop's chrashes als ik de editor installeer en zenderlijsten probeer te uppen.


Als het progje al crashed zal het uppen niet gaan nee.
Dus bij het starten van OpenDBedit gaat het al fout?


Nee als ik het programma start gaat het nog goed.Op het moment dat de ftp begint chrasht het systeem...

Gr.Info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info

Nee als ik het programma start gaat het nog goed.Op het moment dat de ftp begint chrasht het systeem...


Heb je de instellingen wel op Versie 3 settings (7025) staan?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henksat

Ik heb tot op heden altijd met neutrino gewerkt en met de bouquetwizard. Nu vraag ik me af van welke diseqc - lnb volgorde de services uitgaan.

Bij mij is LNB 1 de A1, LNB 2 de HB, LNB 3 de A2 en LNB 4 de A3. De ze setting kon ik altijd in het services.xml wijzigen maar ik zie in de openDB/data geen services.xml. diseqc setting is 0,1,2 en 3 Waar kan ik eventuele wijzigingen aanbrengen? Enig idee?

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De satellietconfiguratie en/of LNB volgorde heeft voor zover ik weet niks te maken met de zenderlijst.

Of je deze nu gebruikt in een draaibaar systeem, of een 4 LNB systeem maakt dus niks uit.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
kan je deze lijst niet in een dreambox 7000 uploaden?


Jawel, zet dan even de settings in OpenDBedit op Enigma-1

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik zag al een ander topic, blijkbaar zit er in enigma images een andere manier om je lnb volgorde in te stellen.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 800 met een moteck motor. Een hele hoop zenders in de lijst komen op n/a te staan als ik deze lijst installeer. Dit terwijl ie wel goed werkt voor alle zenders op alle satellieten. Dus draaien en dergelijke gaat goed.Is hier een oorzaak/oplossing?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...