Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ja het is niet dat hij die zenders niet vind ze staan er wel alleen niet in de map .ik moet dan naar satelites /1w dan zie ik alle zenders staan en kan ik zappen mar niet in een map verdeeld onder de providers .

denk dat het binnekort wel de en of andere een goeie rotating list heeft .overgens die satelites xml in welke map staat die in de dm800?

Geplaatst:
Origineel bericht van: ehvwheelboy
overgens die satelites xml in welke map staat die in de dm800?

/etc

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

OpenDBedit is toch gewoon de opvolger van Dreamboxedit. De maker van Dreamboxedit heeft toen hij stopte de code openbaar gemaakt en OpenDBedit is daar het resultaat van.

Je bedoeld wellicht dreamset.

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Dit is een kanalenlijst voor een HD ontvanger de DM800 dus. Deze kun je wel in de DM500+ plaatsen maar heeft geen toegevoegde waarde. Voor de DM500 kun je beter één van de "reguliere" lijsten nemen.

Plaatsen doe je met een settingseditor

Groeten,

GVW

Geplaatst:
Origineel bericht van: ehvwheelboy
Is er ook een henksat rotating voor de dm 800?

Zoals ik al had aangegeven, die is er (nog) niet. Ik heb wel een rotor tot mijn beschikking, maar deze zit standaard niet aan de DM800. Ik ben er ook nog niet aan toegekomen dit te doen.

Zelf heb ik een Wavefrontier T90 aan de DM800 hangen met de volgende sats: 28.2, 23.5, 19.2, 16.0, 13.0, 10.0, 4.8, 0.8, 5.0W, 12,5W.
De door mij gebruikte lijst hierbij als bijlage.

10sats.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

[quote=HenksatZoals ik al had aangegeven, die is er (nog) niet. Ik heb wel een rotor tot mijn beschikking, maar deze zit standaard niet aan de DM800.

Zelf heb ik een Wavefrontier T90 aan de DM800 hangen met de volgende sats: 28.2, 23.5, 19.2, 16.0, 13.0, 10.0, 4.8, 0.8, 5.0W, 12,5W.

Kan ik deze lijst gebruiken voor mijn draaibare installatie? En is die gebaseerd op de Henksat settings?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Heb deze lijst er ook ingezet even wat kanalen aangepast wat alleen nu vreemd is dat ik bij een aantal kanalen <n/a> heb staan.Had ik met andere kanalen settings trouwens ook.Iemand een idee hoe dat kan??

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Geplaatst:
Origineel bericht van: sretlow

Kan ik deze lijst gebruiken voor mijn draaibare installatie? En is die gebaseerd op de Henksat settings?

Ja dat kan, heb je in ieder geval 10 sats op je draaibare opstelling
En of deze is gebaseerd op de Henksat settings? Wat zou je denken?

Member of the PLi team

Geplaatst:

Henk,

Bedankt voor je lijsten. Voor mij alleen nog maar Henksat. Ga zo door. Ik ben blij dat Ronaldd jouw lijsten standaard in de settings downloads heeft staan...

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Geplaatst:
Origineel bericht van: rinlin

Ik ben blij dat Ronaldd jouw lijsten standaard in de settings downloads heeft staan...

Oh, dat is nieuw voor me.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Eeeeeeeeeeeeej Henk,

Heb jij daat allemaal wel tijd voor jongen? :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.