Ga naar inhoud


[ALL] CCcam 2.0.9 is uit


Bram1nat0r

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rytec
Kan iemand misschien de cccam209 voor Enigma2 als bijlage plaatsen of een link bezorgen aub?
Bij de LT image zit deze nog niet in de addon software en op hun forum is er ook geen antwoord of nieuws wanneer zij die daar toevoegen.

e2-CCcam_2.0.9_080522.zip

=========================

 

2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

voor sky is er ergens een probleem met CCcam 2.0.9 in samenwerking met de DB800S,

op m'n server werkt de sky kaart perfect (pc binnenshuis met CCcam 2.0.9)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satters,

 

Ben zelf niet zo handig blush. Heb een 7020 en vraag me af hoe ik CCcam 209 er in kan krijgen. Heb de files gedownload, maar waar moet ik die plaatsen? Heb ze nu op de HDD gezet, maar met handmatige installatie ziet hij niets staan.. Kan ik de files naar de van belang zijnde folders gewoon kopiëren en werkt het dan wel? En tot slot... naar welke folders moeten de diverse bestanden dan gekopieerd?

 

Thanks for your help... cool Wou dat ik hier wat handiger in was....

DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal kan je het via de box zelf ook instaleren onder de blauwe knop eens kijken en dan zie je staan addons of iets in die stijl en dan kan je de rest wel vinden.

ik hoop dat dit je verder helpt,heb zelf geen 7020,maar een 800S HD en een 500S,

veel succes ermee en welkom in de wereld van de dreambox. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digitaal kijker.

 

Ha, dank voor je reactie.. Onder de blauwe knop kan ik maar tot 2.0.4 downloaden. Deze heb ik nu werkend. Maar 2.0.9 staat er niet bij... Dus ik zal het anders moeten oplossen....

DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds cccam 2.05 geen sexview meer, plus wat andere gelijksoortige zenders die zwart blijven . . .

 

Weet iemand waarom 2.05 wel werkt en 2.09 niet. Hoe los ik dat op?

 

( Anders dan maar weer terug naar 2.05 . Echter .. ik kan 2.05 voor de DM7025 nergens meer vinden. Heeft iemand een linkje ? )

 

 

VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nu heb ik heel wat keer een update op de dreamboxen gedaan. Werk altijd met CCcam. Heb de 7025 naar 3.5 en de 500 naar 4.4 geupdate. Op beide machines CCcam 2.0.9 geïnstalleerd. De 7025 doet het ok met de orginele kaart in het slot. De 500 wil op geen enkele manier praten met de server (7025). Zijn er issues met 2.0.9, mogelijk in deze combi?

 

Alfman

Humax i5050 - CAIW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: dolphs
ligt dat geluid aan CCcam dat is mij nieuw, overigens er gaat een lijst rond met CCcam 3 improvements maar dat is zeer vermoedeliijk een wish list en eingelijk dus een hoax smile.


met mgcamd heb je gewoon geluid op discovery hd.......

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...