Ga naar inhoud


coax verlengen


Frank1234

Aanbevolen berichten


Iedere koppeling in een coax verbinding geeft wat verlies.

Of het te veel is hangt af van de toestand van het systeem en de wensen van de gebruiker.

Normaal gesproken is het geen enkel probleem om er een koppelstukje tussen te zetten. Echter voor die sat's/transponders die maar net genoeg signaal binnenbrengen kan het net het verschil tussen beeld en geen beeld of een blokkerig beeld zijn. Daarom, gewoon proberen en kijken hoe het in de praktijk uitvalt.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen is een dure methode lijkt me..

Als je een een afstand hebt kunnen overbruggen van 50 meter, dan kan dat koppelstukje wel eens moeilijk gaan doen. In een vet signaal merk je er wellicht niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met proberen bedoel ik het stukje verlengen met een koppelstukje, dus dat lijkt mij niet zo duur.

 

Albert_H.

 

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...