Ga naar inhoud


Ned 1 HD


Gast italia90

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Heb je wel een HD abonnement? Anders even een puls bij Canaldigitaal aanvragen.

Ned 1 HD is ftv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ned 1 HD - FTV = free to view.

 

Betekent geen abonnement nodig, maar wel een kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Heb je wel een HD abbonnement? Anders even een puls bij Canaldigitaal aanvragen.
Ned 1 HD is ftv.


Ik heb (nog) geen HD abbonnement (uiteraard wel plannen voor), maar voorlopig zouden volgens tv-vlaanderen deze zenders even vrij te ontvangen moet zijn... of is dat enkel NL1 HD?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij is alleen Nederland 1 HD vrij, voor alle andere Canaldigitaal zenders heb je een abonnement nodig.

Dit heeft betrekking op de nederlandse situatie.

 

Of dat in vlaanderen ook zo is weet ik niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou best wel zo kunnen zijn.

In ieder geval, ik bestel binnenkort ook een hd pakketje erbij.

 

Momenteel is de beeldkwaliteit van ned1 HD niet zo sterk, dit komt door de upscaling van de tenniswedstrijd denk ik. Ze zullen de rechten op de HD uitzending van roland garros niet hebben. Dit zou voor het EK wel in orde moeten komen vermoed ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
"Ned 1 HD - FTV = free to view."

Is dat iets anders dan FTA? FTV is een nieuwe term voor mij. Maar nooit te oud om te leren.


FTA=zonder smartkaart FTV= moet de kaart er in zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...