Ga naar inhoud


Iemand "het geluid" gevolgd op Q music?


EmQu

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Niet echt gevolgd, maar het is inderdaad gewonnen! 57.800 euro was het prijzengeld. Volgens mij nog niet zo hoog als toen Q-music in België 'Het Geluid' deed.

 

Hoezo genept? Omdat ze elke keer één kandidaat selecteren uit misschien wel honderden sms'jes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geluid was: "het dichtduwen van het kartonnen klepje van een pak hagelslag".

 

Genept in de zin: hoe weet de winnaar nou dat het een pak hagelslag betreft? Waarom zegt ze niet een pak vlokken of gestampte muisjes. Ook het enthousiasme waarmee de uitslag werd onthaald door de winnaar deed mijn wenkbrauwen fronsen.

 

Maar misschien ben ik gewoon strontjaloers hoor. Toch voelt het niet als zuivere koffie. Vroeg me af of meer mensen mijn gevoel konden onderschrijven.

 

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitslag wist ik nog niet, maar inderdaad, je zou dan denken dat ze zou zeggen: "het dichtschuiven van een klepje van een verpakking" ofzo. En ik las op de site van Q-music dat ze inderdaad niet meer wist wat ze moest zeggen, helemaal sprakeloos dus!

 

Nou ja, ik maak me er niet druk om, leuk voor de winnaar. Ik luister zelden naar Q-music, maar ik had wel wat gelezen over het Geluid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee, ze wist zat uit te brengen. Maar met een enthousiasme alsof ze net 2,50 had gewonnen met een kraslot.

 

Er klopt iets niet. Maar ja, ik geloof waarschijnlijk ook dat Elvis onlangs nog gezien is.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kreeg ik ook een beetje dat gevoel.. Het geluid klopt: We hebben het even overgedaan met het oor vlak bij de verpakking. De kans dat je er uit gepikt werd op te raden was uiteraard superklein, en de kans dat diegene ook toevallig dat geluid wist te raden nog kleiner. Als er een naam bekend is van de winnares is e.e.a. wel uit te zoeken als je er zin in hebt tired

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ene mevrouw L. van Engelen uit Nieuwegein... staat niet eens in de telefoongids joh. Maar ja dat kan natuurlijk. Kan slechts een mobiel hebben. Hè gelukkig nog iemand die me steunt in mijn waanidee, hahaha.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...