Ga naar inhoud


Iemand "het geluid" gevolgd op Q music?


EmQu

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ze was net op de radio. Ze kwam pas gisteren achter het geluid zei ze. Dus:

 

- het geluid schiet haar gisteren te binnen;

- toevallig heeft ze ook een pak hagelslag en geen vlokken dat hetzelfde klinkt;

- en het klepje is bij haar nog niet gaar en klemt nog lekker;

- en verdorrie zeg, ze wordt precies die dag gebeld.

 

Ach hou toch op, ik heb 6 keer gesms't de laatste weken, geen enkele keer gebeld. (Ook al had ik het nooit geraden hoor).

 

Het is allemaal te toevallig. Alles valt op z'n plaats. Ik heb altijd geleerd: als iets klinkt als te mooi om waar te zijn dan is het meestal ook zo.

 

Gadver wat ben ik jaloers.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EmQu
Ze was net op de radio. Ze kwam pas gisteren achter het geluid zei ze. Dus:

- het geluid schiet haar gisteren te binnen;
- toevallig heeft ze ook een pak hagelslag en geen vlokken dat hetzelfde klinkt;
- en het klepje is bij haar nog niet gaar en klemt nog lekker;
- en verdorrie zeg, ze wordt precies die dag gebeld.

Ach hou toch op, ik heb 6 keer gesms't de laatste weken, geen enkele keer gebeld. (Ook al had ik het nooit geraden hoor).

Het is allemaal te toevallig. Alles valt op z'n plaats. Ik heb altijd geleerd: als iets klinkt als te mooi om waar te zijn dan is het meestal ook zo.

Gadver wat ben ik jaloers.



Gab, je wordt para :P





Elvis? zit die ook in een pak hagelslag?? mwhahaaha.....

Nauurlijk is het nep, de hagelslag van venz maak een ander geluid dan de hagelslag van de ***geen-reclame*** (lees: duitse grootgrutter)

Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, wat een kolder.

men zou juist blij moeten zijn dat het geluid geraden, kan ie weer op een andere zender smile

ik luister al weken verplicht naar die rukzender, m'n baas had het geluid zelfs al geraden (dichtschuiven van een pak hagelslag) maar heeft geen moeite gedaan te bellen/sms'en smile

vanmorgen meteen maar weer naar Radio Veronica verdraaid smile

 

 

ahoy,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Nou, Veronica draait ook veel hetzelfde hoor, maar inderdaad beter dan Q-music. Meestal heb ik thuis Radio 2 of Radio 10 Gold opstaan, maar da's wel erg off-topic volgens mij! smile


Wellicht wordt het tijd voor een sat4all audio stream... alle verzoekjes indienen en dan een lange playlist maken..

ik ben alleen bang dat de meeste van ons niet de hele dag achter de peecee zitten zoals ik....
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Hier kun je zien en horen wat er op de radio gebeurde.

En waar die Q voor staat, misschien voor Quality-Music??? confused


Wat mij verbaast, is dat er toevallig een cameraman in de buurt was, die vast heeft gelegd hoe deze mevrouw heeft gewonnen... Ehhh zou deze camera man dan elke dag, bij elk telefoontje aanwezig zijn ? vreemd hoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cameraman aanwezig? Heb ik iets gemist? Wat was er te zien dan? Is dat geen opname van gisteren bij het station zelf?

 

Om mijn complottheorie uit te breiden... ze hebben nu wat nieuws: je kunt je naam sms-en om kaarten te winnen voor Kane.

 

Ze noemen vlak voor het nieuws 3 geselecteerde namen en degene van de 3 die dan als eerste belt heeft kaarten gewonnen.

 

Gisteren riepen ze 3 namen om en 1 daarvan was volgens mij ene Miranda Bot. Helaas was ze niet de snelste en belde een van de andere namen als eerste. Pech voor haar.

 

Ik zit vanochtend in de auto en er worden 3 namen genoemd. Waaronder Miranda Bot weer... en verdomd ze is nu wel als eerste.

 

Nu kan dat toeval zijn omdat er uiteraard niemand naar Kane wil maar ik vind het een vreemde zaak.

 

Ik heb het idee dat ik een beetje para begin te worden.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Nou zeg..doen ze dat nog steeds..dat "raden van een geluid..?"

 

Moeten ze die vreselijke kompressie, sweetening, geluidsverziekers eerst maar eens helemaal afschakelen, anders kom je er niet uit met die geluiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EmQu
Ik heb het idee dat ik een beetje para begin te worden.


Een beetje????confused
Get a life :D

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterstofcyanide
Origineel bericht van: EmQu
Ik heb het idee dat ik een beetje para begin te worden.


Een beetje????confused
Get a life :D

HCO.


lol, ik zet spontaan Q op vandaag om te kijken of het aan jou ligt emQu....
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk jullie nu echt dat een nationale radiozender zoals Q-music het risico zou lopen om gepakt te worden op fraude?

 

Ik weet niet wie het in Nederland de sponsor is maar in België is dat een grote bank. Die betaalt gewoon het sponsor geld niet mocht het ook maar enig sinds naar fraude neigen.

Dat zou de geloofwaardigheid van het radiostation kelderen en dat voor 58000 euro.

Denk toch eens twee keer na vooraleer je zulke berichten plaatst.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Puch. Wellicht ontgaan het cynisme en mijn onrealistische jaloerse waanideeën je volledig in de posts?

 

Ik vind je laatste zin een beetje overtrokken als ik heel eerlijk ben. Als dit de manier is om te moderaten...

 

Ik had er een onprettig gevoel bij en wilde dat delen in het gedeelte van het forum waar het volgens mij kan (off-topic). Was weer eens wat anders dan: "wat voor auto heb jij" of "wat is je lievelingskleur". Er wordt nergens over fraude gesproken, slechts wat feiten gemengd met theorietjes.

 

Maar goed, als je zo een einde aan deze "discussie" van een paar bladzijden wilt maken, be my guest.

 

Jammer...

 

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...