Ga naar inhoud


Iemand "het geluid" gevolgd op Q music?


EmQu

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: EmQu
Als dit de manier is om te moderaten...



Wie zegt dat ik aan het modereren ben? Ik stel gewoon de vraag of jullie nu echt denken dat er gefraudeerd is en onderbouw mijn vraagstelling.
Toegegeven, mijn laatste zin was er misschien wat over.


Ik kan er gewoon niet bij dat iemand dit ook maar een beetje in twijfel trekt. Jaloezie of niet.





iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Puch
Denk jullie nu echt dat een nationale radiozender zoals Q-music het risico zou lopen om gepakt te worden op fraude?



Nou, vooraleer gaat het de topic-starter niet over vermeende fraude en ook niet over fraude. Hij heeft er een raar gevoel bij. Zo is dit topic volgens mij opgezet, en niet om de boel zwart te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik heb er (nog steeds) een vreemd gevoel bij. Uiteindelijk zal het allemaal vast wel zuivere koffie zijn. Maar sommige dingen kloppen gewoon niet in mijn ogen. Maar ja, dat zijn mijn ogen.

 

In de voorwaarden stond dat er op voorhand een hele rits namen worden getrokken voor die dag. Die werden dan gebeld. Maar op een gegeven moment werd er een mevrouw gebeld die een kwartier ervoor een sms had gestuurd. Dan krijg ik al vraagtekens.

 

En ik besef best dat de mens tot bijzondere dingen in staat is maar ik vind het te toevallig dat de winnaar even tevoren het antwoord te binnen schiet en prompt wordt gebeld. En dan ook nog de inhoud van het doosje zoetigheid noemt, nou ik kan slecht kansberekenen maar ik kan wel op mijn vingers natellen dat dat een hele hele hele kleine kans is. Het zijn allemaal vreemde toevalligheden.

 

Ik wil het absoluut geen fraude noemen hoor. Maar wie sluit uit dat een medewerker van dat station niet terloops aan iemand heeft verteld wat het geluid is? Ze mogen zelf niet meedoen maar waarom zouden ze iemand anders dan niet mogen helpen?

 

Ik ben eenmaal een doemdenker die niks uitsluit. Ik vond het gewoon een interessant gegeven om eens over te bomen met andere doemdenkers.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...