Ga naar inhoud


Comag HD CI-100 HDTV


Gast zebrapad1

Aanbevolen berichten

Gast zebrapad1

Matthew,

 

Welke Software versie heb je nu in de machine zitten, menu/ System settings / System information. Ik werk nu met versie 1.0.12 van 28 juni. Deze kun je downloaden op http://www.np-ulc.net/index.php?directory=Receiver/Comag&PHPSESSID=b02751

 

De beelden zijn met mijn deze versie goed en zonder problemen ook HD TV. Er zijn wel twee probleempjes.Ik heb een universele Afstandsbediening van de ***geen-reclame***, met de code 0142 werkt deze nu nier meer en moest ik all functie inlezen. De echte werkt nog steeds goed.Als ik de ComaG nu aan zet krijg ik 1 keer een bericht dat het een scambled kanaal is en dat ik mijn rechten moet nakijken. Ik werk gewoon met een CD kaart en een Aston 1.07 CI module. Na het indrukken van OK is het weg en blijft het weg.

 

Verder alles ok en een stabiele ontvanger.

 

Vr Gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hi, ik heb geen hotbird op mijn ontvanger. kan je dus niet helpen.

Ik heb wel een paar vragen, welk software level heb je in de machine zitten? welke cam gebruik je en heb je ook last van een reset van de ontvanger na ongeveer 1 uur kijken?

 

Vr Gr Willem = zebrapad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor. Het is niet alsof ik de hele dag naar M2 HD zal kijken :D als de andere HD-zenders het maar doen ben ik tevreden.

 

De software is 1.0.12 Jun 5 2008. Ik heb er de nieuwste versie nog niet opgezet want ik heb momenteel tijd noch goesting om mijn zenderlijst opnieuw te ordenen.

De cam die ik gebruik is de standaardcam van TV-Vlaanderen/Canal Digitaal.

Ik heb geen last van resets, ik heb er ooit eentje gehad, maar dat was met die oude software toen ik op de afstandsbediening was gaan zitten en ik dus héél snel door de HD-zenders ging zappen. En daar kon de ontvanger blijkbaar niet zo goed verdragen blush

Bij mij is hij met andere woorden heel stabiel.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...