Ga naar inhoud


Deventer: de antennes staan erop


Gast DX'r

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Gaat de nieuwe DVB-T zender in Deventer rondom zich heen uitzenden of wordt er directief uitgezonden?

 

Wie van jullie weet dit?

 

Groet,

Arno smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ja mooi is dat er rondom gestraald gaat worden, dit zorgt er in iedergeval voor dat TV Oost straks nog beter hier te ontvangen is.

 

Eigenlijk zou op de mast in Zwolle een antenne voor TV Gelderland geplaatst kunnen worden aangezien deze stad ook grenst met Gelderland. En ik denk dat de ontvangst in Noord-Veluwe hier mee ook zou verbeteren.

 

Gr. Arno

 

p.s. Heb sinds een paar dagen ook ontvangst hier in de Achterhoek op de kanalen 24 & 27. En kon gisterenavond zelfs kanaal 50 (RTV Utrecht) hier ontvangen. Niet slecht voor een ontvangst met een binnenantenne :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan in Diemen(bij Amsterdam) vaste ontvangst de regio zenders TV West, Rijnmond, TV Utrecht, TV Flevoland en TV Gelderland ontvangen. Bij condities komt ook TV Brabant en TV Oost door. Bij heel goede condities komen de Vlamingen door op kanaal 59, TV Zeeland en de Duitsers op de kanalen 29, 46,48,49 en 55 door. Ik woon 8 hoog in een appartementsgebouw met uitzicht naar het Zuid-westen en Oosten.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

wenneer word deze werkend verwacht...??

 

iemand een idee.....?

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bert Jan

En welke zenders kunnen er dan worden ontvangen ?

Ik zelf zit niet ver van Deventer.

 

Edit : Is dat niet voor RTV Stadskanaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deventer is ten oosten van Apeldoorn maar zal voor Diemen niets toevoegen. Apeldoorn is veel hoger. Lukt het in Diemen niet om TV oost vanuit Zwolle constant te ontvangen? Wel leuk dat iemand op die hoogte veel ontvangt. Ik ben zelf verhuisd van de 6e verdieping naar dichtbij de grond. Dat kost gemiddeld 15 dB, gelijk aan een flinke richtantenne. Heb je al een grote antenne geprobeerd daar in Diemen? Mijn DVB-T records richting oost waren Zweden en Berlijn. Aan Edje: Mijn bron van Deventer rondstralend is de entry van deze zender in het bestand van de Bundesnetzagentur. Het kan natuurlijk zijn dat de uiteindelijke zender anders is gekozen, dan zal dit op termijn in die zenderlijst wel aangepast worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar alle kanalen bekeken en heb je een link? (lekker makkelijk wink. Je moet ook altijd alle kanalen bekijken want het kan best zijn dat er maar beperkingen zijn opgelegd voor 1 kanaal waardoor alle kanalen die beperking krijgen omdat ze allemaal op dezelfde antenne zitten. Verder kunnen de ontwerpers van het netwerk dit ook zelf bepaald hebben natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...