Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast wesgon

kan hiermee Hd tv ontvangen

Aanbevolen berichten

Gast wesgon

hallo

Kan ik met een nokia master 9500 en een basis abonnement van canal digital HD Tv ontvangen Ik heb sinds kort een full hd tv en kijk gewoon analoog upc ,maar heb nog steeds een sateliet bij staan. Heb in het begin wel eens gekijken maar vond upc beter.Misschien doe ik iets fout en als hd niet mogelijk is hoe dan wel ?

bvd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Citaat:
Kan ik met een nokia master 9500 en een basis abonnement van canal digital HD Tv ontvangen

ontvangen wel maar je zult weinig beeld krijgen. Die nokia 9500 is te oud en kan geen HD beelden laten zien. Alleen de "gewone" digitale kanalen (SD).

Om de kaart van CDS te laten werken moet hij omgebouwd zijn en zelfs dan nog is hij geen auto update. Je moet de kaart dan elke maand in een CDS decoder prikken voor die update. Ik ga er dan wel vanuit dat het een seca2 kaart is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast frank2

je hebt dus een HD ontvanger nodig met een abbo van canal digital. Verder moet het een seca kaart zijn en geen irdeto.

Ook moet de ontvanger als je die koopt regelmatig op een nl zender staan anders wordt de kaart niet verlengt.

Daarnaast kun je het beste een hdmi aansluiting gebruiken bij zo'n HD ontvanger voor het mooiste beeld.

Verder heb je ook een schotel nodig met een lnb gericht op 23,5 gr. voor ontvangst van de HD kanalen van CD.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen