Ga naar inhoud


Hoe twee kaarten gebruiken?


dipke3

Aanbevolen berichten

Als ik het goed heb begrepen zit er maar 1 card reader op de DM800. Ik heb echter twee kaartjes in m'n huidige DM7000 zitten en wil deze ook blijven gebruiken. Hoe moet dat nu? Bestaat er een externe cardreader die camx ook herkent? Waar? Hoe? Prijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien denk ik te simpel.

Als je je 7000 van plan bent om te houden voor een vertrek elders in de woning, kun je ze toch gewoon laten zitten en met een interne share delen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niks mag kosten, dan zou ik eens proberen een masteraatje eraan te hangen op serieel maar ligt beetje aan het kaartje wat er moet werken. Met conax heb je vaak snel en effectief resultaat, met irdeto wordt het bijvoorbeeld al wat moeilijker. Goedkoop kan duurkoop worden ...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
In de CCcam.cfg staat e.e.a. perfect uitlegt hoe je een kaartlezer op een serieele poort of een USB poort werkend krijgt.
heb dit al geprobeerd, maar lukt me alsnog niet

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770

dan moet het nog werken!! Ik heb het al 2 weken hier, de smargo, en nog steeds werkt het niet.

Ten einde raad ben ik zinnens om het (on)ding terug te sturen naar afzender.
Origineel bericht van: Littlesat
In de CCcam.cfg staat e.e.a. perfect uitlegt hoe je een kaartlezer op een serieele poort of een USB poort werkend krijgt.
heb dit al geprobeerd, maar lukt me alsnog niet


Het schijnt moeilijk te begrijpen, dat je weer eens een vraag van een topicstarter overneemt.
Ik vind het irritant worden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me wel relevant betreffende dit topic.

als je onderstaande code toevoegd aan cccam.cfg, een seriële programmer op de dreambox aansluit (6Mhz = Irdeto2 kaart, 3,57Mhz is Seca2 kaart (CDS)), de hele zaak een reboot meegeeft, moet het werken.

wellicht heeft ts er dan weer wat aan en is de bal, om maar even in de sfeer te blijven, weer rond.

 

Code:
SERIAL READER : /dev/tts/0SMARTCARD WRITE DELAY: /dev/tts/0_7 8000

 

ajetoo,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...