Ga naar inhoud


Hoe twee kaarten gebruiken?


dipke3

Aanbevolen berichten

@skippie1770

Weer even geheel offtopic.

 

Ik heb helemaal niets tegen jou, maar tegen de manier waarop je herhaaldelijk iemand zijn threat overneemt.

Ook nu -je krijgt welliswaar bijval van ome Merde- geef je eerst aan dat je de smargo terug wilt sturen omdat je hem niet aan de praat krijgt, vervolgens geeft iemand jou tips en dan zeg je vriendelijk dank je wel, terwijl de vraag was welke reader mogelijk gebruikt kan worden.

Ondertussen heb je wel weer de aandacht van de topicstarter over genomen. Als jij je reader niet aan de praat krijgt, moet je niet gaan adviseren, maar de moeite gaan doen om die reader aan de gang te krijgen, in een ander topic, dus.

de huisregels, vertellen onder punt 5;

Citaat:
Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp.

Jouw topic, over jouw smartreader, is gestart op herhaaldelijk verzoek door o.a. mijn persoon, maar door uitblijven van jouw reacties doodgebloed (denk ik), omdat jij de tipgevers geen reactie geeft, tenminste je geeft niet aan wat je wel en niet gedaan hebt of wat wel of niet gelukt is.

En dan maar inbreken op iemands vraag, niet 1 keer, maar herhaaldelijk, dat vind ik irritant.

Gelukkig, ik ben geen moderator, maar ik vind jouw manier van vragen stellen niet kunnen, dus reageer ik op deze wijze.

 

 

 

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


laat maar, ik heb geen zin in bekvechten.

 

Wil je constant vitten op wat en waar ik mijn problemen neerpen, dat is dan jouw probleem, ik maak er niet het mijne van.

 

En gelukkig maar dat je géén moderator bent, er zouden nogal bans vallen, véél onnodige van onschuldige vragenstellers die het goed menen!!

 

 

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...