Ga naar inhoud


4 sterren ( ****)


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Er is me iets eigenaardigs opgevallen : in mijn TV-hoofdlijst staan verschillende zenders met **** in plaats van het nummer .

Toch staan ze op hun plaats in de numerieke lijst en nog eigenaardiger : als ik een nieuwe scan doe dan zijn het weer andere zenders die 4 sterren krijgen . Voor de rest werkt alles normaal en heb ik dit voorheen nooit opgemerkt .

Plaatsgebrek kan het niet zijn want ik heb alle overbodige zenders uit de lijst gewist en heb er slechts een 400-tal overgehouden .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Gene 1225
Er is me iets eigenaardigs opgevallen : in mijn TV-hoofdlijst staan verschillende zenders met **** in plaats van het nummer .
Toch staan ze op hun plaats in de numerieke lijst en nog eigenaardiger : als ik een nieuwe scan doe dan zijn het weer andere zenders die 4 sterren krijgen . Voor de rest werkt alles normaal en heb ik dit voorheen nooit opgemerkt .
Plaatsgebrek kan het niet zijn want ik heb alle overbodige zenders uit de lijst gewist en heb er slechts een 400-tal overgehouden .



De nieuwe classificatie voor de Inverto. :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: rudie1956
De nieuwe classificatie voor de Inverto.

Was het maar waar: het betekent dat je zenderlijst corrupt is. Dat gebeurt een enkele keer.
Alles eruit en weer opnieuw beginnen is het devies. Je kunt proberen of e.e.a. met een fabrieksreset (alleen instellingen) is verholpen. Ook kan je proberen een back-up terug te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

bij mij was het ook zover maar nu bij herinlezen kanalen blijft hij nu hangen op 12863 V hoog Astra en blijft daar dan staan.

 

probleem blijft dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Dat gebeurt idd weleens. Op sommige transponders blijft hij sowieso langer staan.

Anders nogmaals een factoryreset uitvoeren. Daarna de satellieten één voor één scannen (bij meerdere tegelijk gaat het ook wel eens fout).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Moet je eens proberen Astra 1, Astra 2, Astra 3, Hotbird en Eurobird tegelijk in te scannen, dan weet je zeker dat je de hele dag geen TV meer kan kijken.

Ik heb dat ooit eens gedaan met de gedachte dat dit hooguit een half uurtje tot een uurtje zou duren maar dat viel dus wel tegen.

Het leek ook regelmatig of de machine vast stond maar uiteindelijk kwam het toch goed, heeft wel vele uren geduurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...