Ga naar inhoud

Geluid weg bij Discovery HD

Aanbevolen berichten

Gast Cruzy2000
Geplaatst:

Al sinds enige tijd is het geluid bij Discovery HD (via CD) weggevallen. Ik las ook dat er anderen waren met dit probleem, maar is er inmiddels ook bekend waar het aan ligt en of er een oplossing is?

Ik gebruik Pli Iolite (van 8 mei 2008) i.c.m. CCcam 2.0.9.

Gast René VG
Geplaatst:

Heb CCcam 2.0.9 draaien hier en heb geen "normaal (mpeg)" geluid via de TV maar wel een AC3 signaal die ik via mijn hifi set kan luisteren.

Kijk eens op de AB onder de audio knop of daar AC3 staat zoals bij mij het geval is.

Geplaatst:

Bij mij staat AC3 onder de Audioknop. Desondanks geen geluid met CCcam 2.09. Met Mgcamd wel geluid zowel op de TV als op mijn Dolbysurround installatie.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Gast Cruzy2000
Geplaatst:

Ik heb slechts één audiostream beschikbaar en daarop geen geluid. Ik zal Mgcamd eens proberen...

Geplaatst:
Origineel bericht van: René VG
Heb CCcam 2.0.9 draaien hier en heb geen "normaal (mpeg)" geluid via de TV maar wel een AC3 signaal die ik via mijn hifi set kan luisteren.
Kijk eens op de AB onder de audio knop of daar AC3 staat zoals bij mij het geval is.

welke settingslijst gebruik je,welke satelites.xml,welke image versie,
dit kan allemaal nuttig zijn bij velen die ook CCcam gebruiken en geen geluid hebben.
denk dat er in de satelites.xml ook ergens iets niet kan bijgewerkt worden want als ik scan na ik de zender heb verwijderd dan is het 2de geluidskanaal er niet in bij discovery HD,bij al de rest van zenders geen probleem.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

moet je ff ac3 doiwnmix aanzetten dan heb je geluid

wel is dd 5.1 weg op je hifi

heb dat zelf ook en alleen bij discovery

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Is al eerder besproken: Is een CCCam probleem. Ook op de kabel werkt geluid van Discovery HD niet. Heeft niets met AC3 te maken. MGcamd werkt wel.

Geplaatst:

Wie is verantwoordelijk voor CCcam ?

Weten die personen van de problemen ?

Wordt er wat aan gedaan ?

Wie kan daar antwoord op geven ?

Zo, meer vragen heb ik even niet smile

Geplaatst:

?

?

?

?

Afwachten dus. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Hier net zo,

bij elke eerste keer afstemmen op een HD kanaal werkt ie niet

vanaf de 2de keer afstemmen werkt het wel.

Maar idd het geluid op Discovery HD is met CCcam 2.09 weg.

@ Henksat,mooie lijst heb je gemaakt...

heb 'm zelf wat aangepast naar m'n eigen wensen

maar het is een fijne en goed werkende lijst.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen