Ga naar inhoud


KPN en Tele2 slaan voetbalslag


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

ROTTERDAM - Het live eredivisievoetbal wordt zo goed als zeker door KPN en Tele2 uitgezonden.

De prijs voor een maandelijks abonnement schommelt tussen de 6 en 7 euro en een enkele wedstrijd kijken (pay per view) komt op circa 6 euro.

 

,,Onze insteek is het live voetbal via internet, Digitenne en mobiel uit te zenden,'' zegt Ad Scheepbouwer, voorzitter van de raad van bestuur van KPN, in een gesprek met deze krant. ,,Ik verwacht dat we er met de Eredivisie CV uitkomen. Midden juli willen we beginnen met de reclamecampagne.''

 

Voor Tele2 is er alles aan gelegen het voetbalcontract voort te zetten. Het Zweedse bedrijf had de afgelopen drie jaar de uitzendrechten van het live voetbal. ,,We hebben een belofte in te lossen. Elk weekend kijken ongeveer 300.000 mensen via ons naar het voetbal,'' licht Tele2-directeur Günther Vogelpoel toe.

 

Bron.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: aart44
De prijs voor een maandelijks abonnement schommelt tussen de 6 en 7 euro en een enkele wedstrijd kijken (pay per view) komt op circa 6 euro.


Dat is pas een prijsverschil.... 1 euro meer voor alle wedstrijden.

Niemand zal dus voor PPV kiezen.

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Joh@n
Origineel bericht van: aart44
De prijs voor een maandelijks abonnement schommelt tussen de 6 en 7 euro en een enkele wedstrijd kijken (pay per view) komt op circa 6 euro.


Dat is pas een prijsverschil.... 1 euro meer voor alle wedstrijden.

Niemand zal dus voor PPV kiezen.

O nee, wat is dan de looptijd van je contract? Volgens mij minimaal 1 jaar. Dan wordt het 12* 6,95 (zal het dan wel op neerkomen) = 83,40. Als ik dan een keer Ajax - Feyenoord wil zien (als ik daar tijd voor vrij kan maken) betaal ik liever eenmalig 6 euro.

Ik vind het een goede ontwikkeling dat er nu in ieder geval keuze komt.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp, verandert er voor de sat en kabelkijker niet zo veel. Alleen zal er meer keuze komen. En de kijker bepaald wel of de prijs te hoog of te laag is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edske
Dus als ik het goed begrijp, verandert er voor de sat en kabelkijker niet zo veel. Alleen zal er meer keuze komen. En de kijker bepaald wel of de prijs te hoog of te laag is.



Nou, als er niet veel verandert, hoop ik dat hetgeen dat wel verandert is, dat ze Het Gesprek naar het 2e tele2 kanaal verwijzen en het eredivisie kanaal op het eerste kanaal gaan zetten. Dit i.v.m. de beeld kwaliteit op het 2e kanaal, waarmee een zender als Het Gesprek uitstekend op te zien zal zijn.

Hoezo, meer keuze? Volgens mij zal er hooguit 1 eredivisie kanaal op de sat komen. Of zouden ze op sat ook aan P.P.V. beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat toch geen 6 euro neertellen voor één wedstrijd als je voor bijna hetzelfde bedrag per maand alle wedstrijden van jouw favoriete team kan zien?

 

Zo'n maandelijks abonnement is trouwens spotgoedkoop, vooral gezien het feit dat je alle wedstrijden kan zien!

 

Ik verheug me nu al weer!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Je gaat toch geen 6 euro neertellen voor één wedstrijd als je voor bijna hetzelfde bedrag per maand alle wedstrijden van jouw favoriete team kan zien?

Stel je hebt een abonnement bij je club en gaat normaal mee op verplaatsing maar je bent eens ziek, of je moet s'avonds naar een trouwfeest, ofzo dan is die éénmalige zes euro een koopje ivg een abonnement van 6,95/maand.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Bericht klopt dan ook niet.

Er zijn nog onderhandelingen gaande, er is nog niets definitief met providers vastgesteld.

Volgens *geruchten* zijn de kosten abonnement: 10 euro/maand. Losse wedstrijden 5 a 6 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die Tele2 wederom de productie/distributie gaat verzorgen

de komende tijd betekent dat wederom géén HDTV.

Zowel Tele2 als KPN hebben totaal geen belang bij HDTV, want hun netwerken zijn er niet toe in staat.

 

Tele2 en KPN, zover mogelijk wegblijven dus van deze zaak. Opzouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...