Ga naar inhoud


levering dreambox 800


hub

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er zaterdag eentje kunnen kopen hier net over de grens in Duitsland voor 445, een superklein satshopje in een garage bij zo'n kerel. Hij had er 50 binnengekregen en die waren in 3 dagen tijd weg. Toen ik belde had hij er nog 2 van over en bij het afhalen kocht iemand voor me net de andere ook al.

 

Misschien was het allemaal in scene gezet en had 'ie er maar 2...

hahaha.

 

Ik ben er in ieder geval dolblij mee, gisteren meteen voetbal in HD gekeken. (op Orf1 want ned1hd kon hij nog even niet vinden...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hub
hallo
weet iemand waneer de 800hd weer wordt geleverd???
was vroeger een van de eerste met de 7000
heeft toen 4 maanden geduurd


Misschien zij er op dit board mensen die dicht bij het vuur zitten(al geloof ik van niet)en hier een duidelijk antwoord op kunnen(willen) geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M&R
Dus de leverproblemen zijn alleen in ons land?


Gewoon online bestellen in Duitsland heb ik ook gedaan, ook de naam van de winkel even in google zoeken of die wel betrouwbaar is.
Ik had de box op vrijdag besteld en betaald via PayPal en de volgende week dinsdag zat hij bij mij aan de schotel.

Als er niemand is die duidelijkheid kan geven hier in Nederland dan moet je de Dreambox 800 gewoon daar bestellen.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard0610

De Nederlandse handelaren verliezen zo wel hun handel.

Vreemd dat ze dit laten gebeuren of wordt de markt bewust zo benaderd.

 

Mij is het verhaal verkocht dat er leveringsproblemen zijn omdat er technisch iets niet goed zou zijn (tuner?).

 

Ik snap er niets van.

Je wilt je leverancier ook wat gunnen nietwaar, maar zo wordt het je toch wel erg moeilijk gemaakt.

 

1) Proberen ze met het verhaal dat er technisch iets niet goed zou zijn te voorkomen dat we massaal naar Duitsland toe reizen of het thuis te laten bezorgen.

 

2) Wat vertellen jullie leveranciers waarom het hier niet leverbaar is en over de grens wel?

 

3) Hoe is de situatie bij mijn Belgische vrienden?

 

Groet

Gerard

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mhoekstra
Mijn overbuurman was van de week bij een zaak in Zoetermeer en die beweerde deze week een levering van 500 stuks te krijgen.


Bedankt voor je bijdrage confused

Ik ben benieuwd of de shop waar ik hem gekocht heb ze morgen weer kan leveren. Ik zal het hier laten weten!

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mhoekstra
Mijn overbuurman was van de week bij een zaak in Zoetermeer en die beweerde deze week een levering van 500 stuks te krijgen.

Hahaha, ik kan al denken wie dat verkondigd ... is het zelf niet waard om woorden aan vuil maken. Topic zou beter voor de zoveelste maal gesloten worden, dit is totaal zinloos.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic zou beter voor de zoveelste maal gesloten worden, dit is totaal zinloos.

 

Blijkbaar niet,er zijn zoveel mensen die blijkbaar niet kunnen en willen wachten,dus zeker de grens bewoners zullen toch even de grens overgaan,zoniet gaan webshoppen.

Voor de nl detailhandel wordt dit een gemiste kans als bij ons buurland zoveel voorraad is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...