Ga naar inhoud


BBC HD niet te vinden ?


Aanbevolen berichten

Zoals het onderwerp al zegt ik kan BBC HD niet vinden. De betreffende transponder staat er tussen en ik heb ook handmatig gescand op die transponder maar helaas frown

 

Alle overige Britten komen gewoon prima door met 88 tot 91 % Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je wel aangegeven, dat deze transponder DVB-S gemoduleerd is en niet in DVB-S2, wat je zou verwachten bij HD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Heb je wel aangegeven, dat deze transponder DVB-S gemoduleerd is en niet in DVB-S2, wat je zou verwachten bij HD?


Als ik via het menu de transponder ga bewerken staat deze al op DVB-S. Heb vervolgens nog een keer handmatig gescanned, maar nog steeds nada crazy

Zie ik wat anders over het hoofd ? Overig zenders op Astra2 komen strak binnen met een sterkte van 87 tot 90% dus afstellen lijkt me toch niet nodig ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even voor alle zekerheid, je kijkt met deze gegevens?

 

Astra 2D (28.2E) - 10847.00 V - Txp: 50 - Beam: Astra 2D DVB-S (QPSK) - 22000 5/6 - NID:2 - TID:2050

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alle menu's doorgelopen maar kan helaas niet alles vinden wat je opgesomd hebt.

 

10847: ja

Beam Astra2D DVB-S(QPSK): ja

22000 5/6: ja

 

Txp50: nee

Nid 2: nee

Tid 2050: nee

 

Laatste drie kom ik simpelweg niet tegen in de menu's ! Ik neem aan dat ik dit eventueel zou moeten zien in het transpondermenu ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...