Ga naar inhoud


Juli Etalagekanaal Fashion Channel


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: digitaal kijker
Het muziekkanaal Lite TV dat zich volledig richt op vrouwelijke kijkers is ook in de maand juli te zien op het Etalagekanaal op ASTRA 23,5. Het kanaal is zeer populair gebleken en zal daarom een maand langer te ontvangen zijn via het Etalagekanaal.

bron: nieuwsbrief canaal digitaal.



Fantastisch, dat zie ik 1000 x liever dan dat Fashion erop zou komen, deze is tenslotte al FTA op 2 satellieten te ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Het muziekkanaal Lite TV dat zich volledig richt op vrouwelijke kijkers is ook in de maand juli te zien op het Etalagekanaal op ASTRA 23,5. Het kanaal is zeer populair gebleken en zal daarom een maand langer te ontvangen zijn via het Etalagekanaal.


Populair! Gelooft u het?
Mij is niets gevraagd, wie is gebeld door Canal Digitaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites

de echte reden is dit:

 

Voor de maand juli kondigden we in onze nieuwsbrief Fashion TV aan als nieuwe zender in het Etalagekanaal. Aangezien deze zender van de Luxemburgse overheid echter geen vergunning kreeg om uit te zenden via de ASTRA satelliet, wordt de opname van deze zender in ons aanbod echter buiten onze wil uitgesteld.

 

komt uit nieuwsbrief van TVV.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

LiteTV is inderdaad best aardig.

 

The History Channel moet er zéker in,

zelden een docuzender gezien waarvan ik 8 van de 10 programma's de moeite waard vond om te kijken!

 

Verder is Discovery Civilisation wat mij betreft ook meer dan welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Wie zit er nou te wachten op zo'n lekkermakertje?

Kennelijk is History (interessant, maar wel wat jachtig) niet zo interessant gebleken!

Scifi zou ook aardig zijn.

Maar ik ga niet nóg meer betalen dan 41 Euro p/m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: danny38
eerlijk gezegd vind ik dat een zeer goede zender voor mijn part mogen ze wat mtv zenders weg laten en lite tv erbij


-Dat ze eerst hun videoclips in breedbeeld uitzenden! mad

-één van de weinige goede muziekzenders die hun videoclips wel in 16:9 uitzenden is Flaunt whistle op Astra 2 satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: danny38
eerlijk gezegd vind ik dat een zeer goede zender voor mijn part mogen ze wat mtv zenders weg laten en lite tv erbij


-Dat ze eerst hun videoclips in breedbeeld uitzenden! mad

-één van de weinige goede muziekzenders die hun videoclips wel in 16:9 uitzenden is Flaunt whistle op Astra 2 satelliet.



Naast Flaunt op Astra 2 doen Bliss & Scuzz dat ook. Dat zijn inderdaad zeer goede muziekzenders! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...