Ga naar inhoud


Juli Etalagekanaal Fashion Channel


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Volgens de website van Canaldigitaal (bij veelgestelde vragen, zoekterm etalagekanaal) zal in de maand juli het illustere Fashion Channel op de buis komen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het wordt eens tijd dat ze er wat knaps op zetten! Een maand langs clips kijken op Lite TV? Ik vind het wel heel goedkoop. De vorige maand was er dan wel History, maar doordat de EPG het niet doet op dit kanaal, weet je dus mooi niet wat er is/komt. Ongetwijfeld is er via het internet een programma-gids te vinden, maar het blijft 'knutselen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Ben ik het mee eens. Wat moeten we met Fashion TV, die zitten op zowel Hotbird als Eurobird... SciFi of 13th Street moeten ze is een maandje doorgeven! smile


13th street, zit ik niet direct op te wachten, maar Sci-Fi wel en met mij, volgens mij, hele volksstammen.

Ik krijg steeds meer het idee, dat CDS een hekel aan Sci-Fi heeft.
Laatst eens een CAS scan op astra 1 uitgevoerd en blijkt Sci-Fi maar liefst 5 x op astra 1 te zitten, ze kunnen hem naar believen doorprikken.

Maar nee hoor, ze moeten zonodig een zender in het etalagekanaal stoppen, die vrijwel iedereen al FTA ontvangt, onbegrijpelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Laatst eens een CAS scan op astra 1 uitgevoerd en blijkt Sci-Fi maar liefst 5 x op astra 1 te zitten, ze kunnen hem naar believen doorprikken.


Mee eens dat fashion tv helemaal niks toevoegt.... Sci-fi van een ander land doorprikken lijkt me vrijwel onmogelijk. Sci-fi heeft in ieder land een andere programmering, dus de welbekende rechtenkwestie. De bazen van sci-fi zullen altijd eerst proberen de rechten van series te verkopen aan de normale zenders (PO, RTL, SBS etc.) dat levert meer op.

Kijk eens bij de programmering van sci-fi Nederland, ik vrees dat je dan niet meer zo zit te wachten op sci-fi channel. De Nederlandse versie is wel heel erg armoedig....

groeten,
Fred
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heheh... en als straks Astra 2 is toegevoegd aan de lijst kunnen ze toch weer mooi zeggen dat Fashion is toegevoegd aan het gratis pakket.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het muziekkanaal Lite TV dat zich volledig richt op vrouwelijke kijkers is ook in de maand juli te zien op het Etalagekanaal op ASTRA 23,5. Het kanaal is zeer populair gebleken en zal daarom een maand langer te ontvangen zijn via het Etalagekanaal.

 

bron: nieuwsbrief canaal digitaal.

 

Voor de maand juli kondigden we in onze nieuwsbrief Fashion TV aan als nieuwe zender in het Etalagekanaal. Aangezien deze zender van de Luxemburgse overheid echter geen vergunning kreeg om uit te zenden via de ASTRA satelliet, wordt de opname van deze zender in ons aanbod echter buiten onze wil uitgesteld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...