Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
wellcity

SAB Ultimate HD Super Plus geen beeld op HD

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om beeld te krijgen op de HD kanalen, NL1 HD wel de rest blijft zwart.

p.s. ik heb een abbonement aangeschaft voor de HD kanalen.

Iemand tips ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dan lijkt je abo nog niet geactiveerd. controleer de packages op je kaart ( 46 en 52)heb je beeld op de themakanalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De SAB laat de maandelijkse update perfect door, maar heeft soms wat probs om pakketwisselingen op de kaart te zetten; gebruik hiervoor bij twijfel even een andere receiver.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had het andersom.... wel NGC.HD, Disc.HD, Zoom e.d. maar geen NL1.HD. Alles geprobeerd en uiteindelijk via fabrieksinstellingen alles weer aan de praat gekregen.

Met de laatste software en finetuning van de schotel gaat ie als een speer.

Suc6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De schotel staat perfect gericht met mijn HDSM usb plus dus daar kan het niet aan liggen.

Hoe zet ik nieuwe software in deze ontvanger, ik kan bij sab wel de loader en software downsloaden maar een uitleg staat er niet bij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: wellcity
De schotel staat perfect gericht met mijn HDSM usb plus dus daar kan het niet aan liggen.

Hoe zet ik nieuwe software in deze ontvanger, ik kan bij sab wel de loader en software downsloaden maar een uitleg staat er niet bij?

in het programma stblink 02.00 zit een userguide

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Kruuk

De software vind je niet bij SAB zelf,die staat ergens anders,ff google dan vind je hem wel laugh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen