Ga naar inhoud


Auto te water na reddingsactie duif


Crest

Aanbevolen berichten

BERGEN Bij een dappere actie zaterdagmiddag in Schoorldam zag een echtpaar een duif die klem zat tussen een open brug. Ze wilden de duif redden, maar deze actie verliep niet helemaal zoals gepland.

De duif zat klem tussen de Schoorldammerbrug in Schoorldam. Nadat het echtpaar de duif had gered uit zijn benarde positie, kregen ze in de gaten dat hun auto aan de rol was geraakt.

Het echtpaar had de auto in de berm geparkeerd, maar was vergeten de handrem te zetten. De auto rolde vijf meter diep het kanaal in. Het voertuig is inmiddels weer uit het water getakeld.

Zie http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=87693 voor filmpje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doet me denken aan die goser die uitweek voor ene paar eenden en een meer in knorde. Maar dit is wel typisch een voorbeeld van eigen schuld, want wie vergeet nu de handrem. Misschien in alle haast om het arme dier te redden maar toch is dat het eerste wat je doet, ben eens uit de auto moeten springen voor een man die in een sloot was gereden, maar het eerste wat ik deed was de handrem erop, gordel af en deur openen... Maargoed, misschien was het al wat ouder echtpaar. Toch jammer van de SSangYong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

handrem ? wat is dat ? :P

 

Ik laat hem gewoon altijd in versnelling staan, werkt net zo goed!

 

idd erg jammer van de auto!

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simean
handrem ? wat is dat ? :P

Ik laat hem gewoon altijd in versnelling staan, werkt net zo goed!


... en wanneer er dan iemand tegen je auto knalt, heb je niet alleen een bluts, maar is je versnellingsbak ook meteen naar de filistijnen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...