Ga naar inhoud


Explorer loopt regelmatig vast na installatie SP3


Superdimi

Aanbevolen berichten

Ik heb Ubuntu erop gezet maar dat is cd erin en een installatie helemaal vergelijkbaar als met windows gewoon: next>hd automatisch laten indelen>tijd>taaltje kiezen>next>next....enz. Niks meer en niks minder...

 

Alleen hun kabelmodem (van CAIW) werkt niet met dhcp dus daar moest ik even wat meer aan rommelen. Daar is/was ook een config tooltje voor dus ik hoefde daar niet een config voor bouwen en ander software te installeren. Dus kan je windows installeren kan je ook Ubuntu installeren want je hoeft niets in de "COMMAND line/mode" dingen te doen.

 

Die pagina's die er anders uit zien is idd. een IE ding want ze houden zich niet aan de standaard, met IE en zeker niet met frontpage.

 

Ik weet niet welke pages jij bezoekt maar wat ik bezoek, ziet er nagenoeg het zelfde uit. Dat het op alle browsers het er vaak niet het zelfde uit ziet ligt aan de bouwer of ie nette oplossingen gebruikt zodat het op alle er nagenoeg het zelfde eruit ziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
Origineel bericht van: hummiesat
@Ceesv: De TS heeft het over XP met SP3 in combinatie met IE7. Da's toch net ff anders dan Vista (met SP1???) en IE7.

Zoals Merde zegt weg met die alternatieve toolbars, die dingen voegen net zoveel aan de browser toe als een pak melk aan parachutespringen.


Ik herkende de fout, en las nergens Windows XP.

De toolbar was voorgeinstalleerd, maar die heb ik nu uitgeschakeld. De klacht lijkt minder frequent op te treden, maar is er nog wel.
Ik heb de toolbar uitgeschakeld, is dit voldoende of moet je hem deinstalleren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

De TS had het over service pack 3, die is er voor Vista niet. wink

 

Wat de toolbar betreft, als je die toch niet gebruikt heeft ie geen toegevoegde waarde dus ik zou zeggen weg ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...