Ga naar inhoud


[800S] Mijn dreambox dm800 werkt perfect met volgende software:


Dirk009

Aanbevolen berichten

Met Tv-Vlaanderen of canaldigitaal

andere ?

Door de vele software zie ik de bomen niet meer.

Ik heb de mijne in bestelling staan, en het is mijn eerste dreambox... Een goed begin zou meegenomen zijn... En anderen zouden deze lijst als referentiepunt kunnen gebruiken als hij up-to date blijft.

 

DM800 - Tv-vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


lijkt mij een zinloos topic.

alle final releases zouden moeten werken mits van gerenomeerde image-bakkers afkomstig, anders zouden ze deze echt niet releasen.

een goede werking ligt voor 90% niet aan het image maar aan de eindgebruiker smile

 

dat klinkt misschien alsof ik je een oelewapper noem maar dat is absoluut niet zo smile

 

 

jetzt geht los,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dat droomkastje nog moet ontvangen en denkt jezelf voor te bereiden op ontvangst en snelle installatie, dan kan ik je reactie en vraag voor up-to-date topic wel begrijpen.

 

maar eenmaal zo'n droomkassie in huis en met huisnijver en vleit aan de slag geweest, zul je ontdekken dat je veel kanten op kunt.

 

eens een kant onderzoeken en niet van de hak op den tak.

 

er zijn momenteel niet zoveel images en additieve software voor de dm 800

dus neem een image en ga met een softcam aan de slag

totdat je die onder de knie hebt

übung macht meister

of

oefening baart kunst

 

chiao

Back In Time

Pat Metheny Group

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er een image inzetten (Gemini, PLi of Ronald wordt veel gebruikt en dus veel ondersteuning hier. Een zenderlijst een een cccam erin (te downloaden via de menu's) en mogelijk wat verschillende skins proberen. Na even probeer je hetzelfde met een andere image en zo zoek je uit welke je het fijst vind. Ik zelf gebruik nu Gemini na heel lang PLi gebruikt te hebben. Gemini heeft een zenderlijst met wat meer info dan PLi hetgeen ik prettig vind.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Ik zou er een image inzetten (Gemini, PLi of Ronald wordt veel gebruikt en dus veel ondersteuning hier. Een zenderlijst een een cccam erin (te downloaden via de menu's) en mogelijk wat verschillende skins proberen. Na even probeer je hetzelfde met een andere image en zo zoek je uit welke je het fijst vind. Ik zelf gebruik nu Gemini na heel lang PLi gebruikt te hebben. Gemini heeft een zenderlijst met wat meer info dan PLi hetgeen ik prettig vind.

Bedankt voor de begripsvolle reacties;
Dus ik neem een image naar eigen keuze en combineer deze met een cccam. Als ik hem heb zullen de mogelijke vragen wel volgen...
Ik heb niet de intentie om een discutie uit te lokken in de zin van; die is goed of die is slecht. Alleen wie is tevreden over zijn huidige situatie.(met welke software, instellingen)
Uiteindelijk kies je zelf wat je wil... maar goede raad/ervaringen zijn altijd welkom.

DM800 - Tv-vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
lijkt mij een zinloos topic.
alle final releases zouden moeten werken mits van gerenomeerde image-bakkers afkomstig, anders zouden ze deze echt niet releasen.
een goede werking ligt voor 90% niet aan het image maar aan de eindgebruiker smile

dat klinkt misschien alsof ik je een oelewapper noem maar dat is absoluut niet zo smile


jetzt geht los,
merDe


dit ben ik toch niet met je eens. Ben zelf een redelijk ervaren dreambox gebruiker, met mijn 500, 600 en 7020 nooit problemen gehad. De 800 loopt bij mij af en toe spontaan vast, zonder dat ik iets doe, als ik gewoon tv aan het kijken ben. Dat vind ik niet normaal, en is voor mij een bewijs dat de software nog lang niet "af" is.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de dreambox is nog niet "af" maar dat is een andere discussie.

 

@TS: Je kunt ook een andere CAM nemen (downloaden) maar CCcam weet ik van dat die gelijk werkt met de kaart.

 

 

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...