Ga naar inhoud


Storing CDS freq 12344 H 27500 3/4?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Zijn er nog kijkers die last hebben van ontvangst van de rtl zenders op Astra 19.2° Oost op frequentie 12344 H 27500 3/4?

 

ik krijg geen volledige ontvangst op mijn Nokia 9500 ik zie maar 2 streepjes dus geen volledig blokje

 

PS. Beeld is weer OK, typisch iets melden en na 3 seconden weer beeld, maar had er de afgelopen dagen ook eventjes last van ...

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had minutenlang geen beeld hoor, ik zat toevallig ergens naar te kijken, toen blokkenvorming, beeld op zwart en uiteindelijk transponder weg. Vast een reboot geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien slecht weer in Luxemburg. (Uplink?)

 

Kijk maar eens op buienradar.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaar dat mn rotor niet naar 19E wou draaien op die transponder :')

 

op de 12545 deed die t wel :')

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
heb ik zondagavond ook last van gehad, alleen op rtl zenders, andere zenders deden het gewoon

Ik had het zondagavond op Discovery toen ik Mythbusters wou kijken. Ergens om 20:00 bij het begin stond er op het beeld iets van "poor signal", deze melding was onderdeel van het beeld, niet iets van mijn ontvanger (ander lettertype, rood, en een tikkie wazig). Even later was de lock ook geheel pleite, en een paar keer BER gehad ook terwijl de signaalkwaliteit op pijl bleef. Een paar keer kwam eerst de BER en even later lock weg.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...