Ga naar inhoud


Eén HD deze zomer beschikbaar bij TV Vlaanderen


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ned 1 HD wordt niet doorgegeven op de 2 euro smartcard, ook Ned1/2/3 in standaard kwaliteit niet. Even afwachten, want het is zo juli, en dan weten we het. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07

Vandaag signaal op de transponder waar Een HD gaat uitzenden maar nog geen beeld wel zenderindicatie en tekentje van gecodeerd kanaal .Het gaat vooruit laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even gescand en één hd staat er bij.

video: 5001

audio: 5002

pcr: 5001

pmt: 2010

txt: na

tsid: 3217

onid: 3

SID: 5010

Link naar reactie
Delen op andere sites

khad die vanmiddag al,alleen heb ik geen ontvangst omdat ik de lamedb heb aangepast voor ITV HD,nu is die transponder ook ontregeld op de 23.5,

de transponder en zenders worden gezien maar geen ontvangst en beeld op geen enkele zender van die transponder,zelf de dvb-s zenders niet,die reclame voor de film met die boot zie ik niet meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Is het dan niet zo dat Eén HD bij CDS kijkers alleen beschikbaar wordt als je het HD pakket i.c.m. het Familie pakket of hoger hebt? Immers, Eén SD wordt uitsluitend in deze pakketten doorgegeven. Ik denk dat in ieder geval Eén HD niet beschikbaar wordt voor CDS kijkers met een geregistreerde smartcard zoals bij Nederland 1 HD het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste instantie hier geen beeld net nog even geprobeerd en hij doet het hier ook.

Wel heb ik een abo op het Nederlandse HD pakket. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...