Ga naar inhoud


Canaal Digitaal kaartje wat er mee doen?


FNONAMUS

Aanbevolen berichten

MODJE: Als het in het verkeerde topic staat, sorry, wist ff niet waar te plaatsen frown

 

Ik heb hier een niet (meer) geactiveerde C+ kaart liggen Seca2, met groen erin.

 

Ooit bij mijn Topfield gekregen, even gebruikt in de gratis maand die er bij zat, maar ik heb er al een (zwarte) dus ja, wat er mee doen?

 

- Kan ik 'm verkopen en iemand anders kan 'm via een formulier activeren? (wat is zo'n kaart ongeveer waard, er zit dus geen abonnementsverplichting op)

- Moet ik de groene juist gebruiken en de zwarte verkopen??

 

thx.

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als hij nog helemaal nieuw is, er heeft nog nooit een abonnement opgezeten en er zit een inschrijfformulier bij dan kan je hem zo verkopen volgens mij. Welke je zelf gebruikt maakt niet volgens mij niets uit. Als er geen inschrijfformulier bijzit zou je even moeten kijken of je die kan downloaden ofzo.

 

Ik zou dan de nieuwe verkopen, want degene die je al gebruikt zou je over moeten schrijven.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ik EUR 29,95 moet betalen voor eenmalige registratie.

 

En er wordt me 20,00 geboden als NL 1,2 en 3 zichtbaar zijn frown

Lijkt me dat de kast de goedkoopste voor me blijft smile

 

Ik dacht dat een nieuwe kaart rond de 70,00 kostte(?)

 

Niks doen is dus goedkoper dan verkopen...

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de prijs van tweede hands kaartjes is behoorlijk gezakt maar is natuurlijk wel afhankelijk wat of de nieuwe eigenaar er mee wil.

Jouw koper wil alleen maar Nederlend 1, 2 en 3 en heeft daar niet veel voor over.

Je mag dan denk ik inderdaad je handen dichtknijpen dat hij er nog € 20, - voor over heeft.

Bij Digitenne kost het hem namelijk helemaal niets.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Als de kaart nog niet geregistreerd is (geweest).
Kan je hem via internet registreren en activeren,
een inschrijvings formulier is niet meer nodig,
deze moet je bij de registratie uitprinten en dan opsturen.

Ik zie het: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?t=reg_klant_registreren

Wel €29,95 registratiekosten. Waar je kaart vandaan komt maakt zo te zien niet uit. Lekker dan: een nieuwe kaart kost 65 euro, komt nog eens 30 euro registratie bij, ben je 95 euro kwijt en dan heb je nog geen cent abonnementsgeld afgedragen.

Begrijp opeens waarom die 2dehands kaarten zo goedkoop zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Begrijp opeens waarom die 2dehands kaarten zo goedkoop zijn.


Ik snap niet wat je bedoelt, dat de kaart nieuw 65,00 kost en 2e hands (zonder verplichtingen) maar EUR 25,00 waard zou zijn?
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FNONAMUS
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Begrijp opeens waarom die 2dehands kaarten zo goedkoop zijn.


Ik snap niet wat je bedoelt, dat de kaart nieuw 65,00 kost en 2e hands (zonder verplichtingen) maar EUR 25,00 waard zou zijn?

Gedoe met overschrijven, dure registratiekosten.. En sowieso 2dehands wat altijd minder op zal brengen. Dat drukt de waarde wel.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FNONAMUS
Ah ok, de mijne is zichtbaar ongebruikt smile

Alleen al omdat je hem als particulier verkoopt en niet als winkel gaat de waarde al omlaag. Ik spreek uit ervaring..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je kaartje rustig voor ca 40 euro verkopen hoor. ALs je een nieuwe koopt die bij canal digitaal 79 euro kosten http://***geen-reclame***.nl/article.asp?articleId=15433 moet je ook die 30 euro inschrijfgeld betalen (stel oplichters maar dat terzijde).

 

Ik heb mijnes toen ook 2de hands gekocht voor de helft van de prijs van een nieuwe ff overschijven en klaar.

 

Ik snap canal digitaal ook niet hoor, zon kaart kost nog geen cent om te maken en het leverd nieuwe klanten op die een abonnement nemen waarom dan de drempel niet een stuk lager leggen, beats me???

Dreambox DM500 Gemini 4.70 Cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Voor jou misschien zichtbaar ongebruikt maar voor Canaldigitaal duidelijk gebruikt, je hebt de eerste maand gratis kijken gebruikt zoals je in je openingspost aangeeft.

 

De koper van jou kaartje kan dus niet gebruik maken van die 1e maand gratis kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...