Ga naar inhoud


[7000] Ervaringen met images (en een paar vraagjes)


hels

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik heb recentelijk FlashwizardPro geinstalleerd. Tijdens een moeizaam begin kon ik lekker experimenteren en nu loopt het perfect. Kan nu lekker stoeien met verschillende images.

 

Als "standaard" gebruik ik (al tijden) Gemini. Ben nu met 4.40 bezig en werkt hardstikke stabiel (en ik weet alles te vinden).

 

Ook heb ik "EDG Nemesis 4.0" erop staan; ziet er fantastisch uit, alleen zoek ik me kleurenblind hoe ik daar andere Cam's op krijg (bv. camd3.900). Heeft iemand een hint? (Ja, ik heb al ge-googeled en gezocht, maar kan niets relevants vinden).

 

Verder heb ik ook SifTeam 1.9.1 erop gezet, maar daar ben ik niet van onder de indruk; was (lang geleden) mijn favoriet, maar volgens mij zijn ze niet met de tijd mee gegaan, of zie ik nu iets over het hoofd?

 

Als laatste vraag: Wie heeft nog een aanrader voor een Image dat ik zeker moet proberen op mijn 7000 ...

 

Groet, Henk

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de EDG moet je handmatig een bestandje erin zetten, dan kun je alle recente cam's downloaden.

Als je me effe een PM stuurd met je email dan mail ik um wel.

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.

 

Andre

DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli

WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lk1zhm
Ik vind dat Pli veel extra dingen heeft waar je niks aan hebt.zie bvb het menu indeling erg onoverzichtelijk. mijn mening.Ik blijf bij mijn Gemini 4.40.

Aan de andere kant hoor (dus: lees) ik ook veel lof over die menu-indeling. 't Is inderdaad erg afwijkend en met een reden: bijna alle images hebben standaard het Enigma menu en de eigen dingetjes voegen ze toe onder de blauwe knop. PLi heeft een andere indeling waar alles zo veel mogelijk geintegreerd is. Voor een gebruiker is 't namelijk niet interessant of iets al standaard in Enigma zat of dat we 't zelf hebben toegevoegd. En al helemaal niet of iets een "expert setting" is of niet.

Dus voor de vraagsteller: als je een andere image gewend ben, dan zijn de menu's van PLi misschien effe wennen. Ik zie 't alleen als een voordeel, maar ben niet helemaal objectief. Ik heb namelijk voornamelijk die menu's bedacht wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast merlin1

Maar ik ben dat wel objectief want heb zo alle images geprobeert wie er te vinden zijn maar mijn voorkeur ligt dus duidelijk bij Pli en die van mijn vrouw ook maar dat terzijde.

als je weet hoe enigma/dreambox werkt maakt het niks meer uit welk image je draaid ? dan vindt je de weg wel maar inderdaad is pli iets afwijkend maar dat is juist zeer mooi gedaan moet ik zeggen en ze zijn erg stabiel tenminste voor de 7000 en de 500 en de 500+ de laatsgenoemde heb ik nu al 6 weken ononderbroken lopen en geen vastlopers gehad of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...