Ga naar inhoud


[7025] Reclame blokken overslaan in opnames


MR_B

Aanbevolen berichten

Ik lees net [in totaaltv] dat philips een HDD recorder heeft die reclameblokken detecteert en simpel kan markeren.

Nu heb ikzelf een 7025 waarmee ik reclame blokken ook opmerk als ze beginnen, ik krijg dan een kleine freeze.

 

Maar nu mijn vraag, kan het PLI team deze functie inbouwen zodat je met 1 druk op de knop het reclameblok kan overslaan als je iets hebt opgenomen?

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites


voorlopig is het makkelijkeste zappen met de 3 - 6 - 9 knoppen

 

zie onder de expert settings voor de tijden die je dan per druk op de knop overslaat, ik meen 10s - 1min - 5 min

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
voorlopig is het makkelijkeste zappen met de 3 - 6 - 9 knoppen

zie onder de expert settings voor de tijden die je dan per druk op de knop overslaat, ik meen 10s - 1min - 5 min



Dit is inderdaad een erg makkelijke methode, met een beetje ervaring ben je binnen 10 seconden door de reclame heen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij topfied bestaat daar een plugin voor die de reclame dooorspoelt

werkt onderande doormiddel van wel of geen suround /dts bij de reclame

hier van een site voor taps van een topfield in het engels

Overfly 0.76

 

Automatically skips advertisements on your Topfield PVR. Advertisements are recognised by their 2.0 audio tracks vs. the Dolby Digital 5.1 mode of the main movie. At the same time Overfly allows to reduce the volume of the analogue output while an advertising block is running. Another feature is to patch the REC file so that the playback always starts with the Dolby Digital Track.

 

heef de dm 7025 geen plugin voor zo iets ??????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: flats
bij topfied bestaat daar een plugin voor die de reclame dooorspoelt
werkt onderande doormiddel van wel of geen suround /dts bij de reclame
heef de dm 7025 geen plugin voor zo iets ?


Ik denk het niet, tenminste ik ben het nog niet tegen gekomen.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flats, Hoe kan zoiets werken op de NL zenders, die zijn toch allemaal stereo?

 

In de dreambox settingen kan je de springtijd van de knoppen aanpassen, ik heb bv de 1 en 3 op 10 sec. de 4 en 6 op 1 min. en de 7 en 9 op 7 minuten, werkt perfect.

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de plugin NoAd, dit programma delete de reclameblokken bij opgenomen programma's. Ik gebruik het al een paar dagen en werkt perfect. Beetje aarzeling waar de reclame is weggesneden maar ik ben toch verlost van die akelige reclame.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou mooi zijn, heb je een link naar de plugin? Het enige wat ik kon vinden is een plugin voor vdr. Maar dan moet je eerst je opnames aanpassen naar vdr formaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je downloadt 4.11 versie, installeer via manueel en dan klik je op Noad setup en je zet je dreambox IP adres erin

dan druk je op Noad service configuration en het programma leest je opgenomen bestanden in, druk ok op een opgenomen programma en Noad begint dit bestand te bewerken, dat kan je zien als je op MENU drukt, terug op MENU brengt je terug naar de te kiezen bestanden om te bewerken. Het werkt traag, maar werkt echt.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
je downloadt 4.11 versie, installeer via manueel en dan klik je op Noad setup en je zet je dreambox IP adres erin
dan druk je op Noad service configuration en het programma leest je opgenomen bestanden in, druk ok op een opgenomen programma en Noad begint dit bestand te bewerken, dat kan je zien als je op MENU drukt, terug op MENU brengt je terug naar de te kiezen bestanden om te bewerken. Het werkt traag, maar werkt echt.


De nummertoetsen gebruiken om te skippen gaat vele malen sneller, vooral als je eraan gewend bent, ik ben echt binnen maximaal 10 seconden door de reclame heen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...