Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast florien
Geplaatst:

In welke map moet ik de xml plaatsen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: florien
In welke map moet ik de xml plaatsen.

Kan ik je zo vertellen, maar kijk eens bij je edittor, zoals OpenDBedit, daar waar je de settings van E1 naar E2 veranderd, daar staan de paden waar welke files staan.

Zo leer je er ook nog wat van.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandb
De FEC's die je noemt worden gebruikt voor HD. Om die te kunnen locken heb je dus een DVB-S2 tuner nodig...

Dit is een dubbel probleem. Een 500 kan geen FEC 9/10 (HD) scannen, en er is ook nog géén edittor die hiermee overweg kan.
Daarom ben ik zoveel tijd kwijt aan het handmatig editten van mijn zenderlijsten en ben ik er nog niet aan toegekomen een rotating lijst te maken.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: rolandb
De FEC's die je noemt worden gebruikt voor HD. Om die te kunnen locken heb je dus een DVB-S2 tuner nodig...

Dit is een dubbel probleem. Een 500 kan geen FEC 9/10 (HD) scannen, en er is ook nog géén edittor die hiermee overweg kan.
Daarom ben ik zoveel tijd kwijt aan het handmatig editten van mijn zenderlijsten en ben ik er nog niet aan toegekomen een rotating lijst te maken.

Hmm dat is minder, die kan ik dus niet scannen met mijn DM500. Nooit geweten dan Kabel Deutschland ook DVB-S2 is. Maar bedankt voor de uitleg !

I have a cunning plan !

Geplaatst:

Nee, Kabel Deutschland is géén S2

Member of the PLi team

Geplaatst:

Hey Henksat,

Wat een uitgebreide satellites.xml zeg! Alle satellieten rondom de aarde staan er in, C-band en Ku-band! Ik zal wel hopeloos achterlopen maar ik wist niet dat er zoiets bestond als de "Pli Lyngsatgrabber". En ik maar met de hand nieuwe transponders inkloppen in de satellites.xml!

En wat ik me altijd heb afgevraagd is nu ook duidelijk: Als polarisation 0 Horizontaal is, en polarisation 1 Vertikaal, hoe doen ze dat dan met L en R? Nu weet ik het, polarisation 2=L en polarisation 3=R.

Erg leuk, bedankt!

groeten MediaMasterA.

Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W

Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar

Geplaatst:

Onze Pli Lyngsatgrabber hebben we al langer in gebruik om een actuele satellites.xml te maken, geschikt voor alle DM boxen, óók de HD boxen.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Onze Pli Lyngsatgrabber hebben we al langer in gebruik om een actuele satellites.xml te maken, geschikt voor alle DM boxen, óók de HD boxen.

eens een plugin van maken en die in de download lijst zetten ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude

eens een plugin van maken en die in de download lijst zetten ?

Zit automatisch in de laatste images en mijn settings.

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen