Ga naar inhoud


[Cam Algemeen] Wat is een goede modulle voor de Seca kaart van canal digitaal


Gast Testertje

Aanbevolen berichten

Gast Testertje

Nu de Aston 1.07 en de Canal digitaal module bijna niet meer te krijgen zijn vragen wij ons af wat hiervoor de beste alternatief zou zijn voor met namen de Topfield ontvangers.

Het betreft hier alleen het gebruik om de Canal digitaal kaart te laten werken in diverse ontvangers.(Keys enz. worden niet gebruikt)

De kaart probleemloos opwaarderen is wel een must.

 

Deze modules moeten werken in bijna alle ontvangers waaronder ook de PVR twin modellen.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik zelf al jaren met veel plezier de Xcam. Voor zowel TV-Vlaanderen en CanalDigital werken deze perfect, razendsnel, geen haperingen, snel met spoelen bij gecodeerde opnames. Updates komen probleemloos door alleen een (her)activatie niet. Dit is dan ook het enige nadeel.

 

Ik heb al veel CAM's gebruikt (Aston 1.05, originele CD-module, Matrix, Magic) maar er is er geen 1 zo stabiel als een Xcam.

 

Meer info kan je vinden in het Topfieldforum, daar is al eerder aandacht aan besteed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een Canaldigitaal moduultje liggen als je 2 weken tijd hebt kun je deze wel overnemen Stuur maar een PM.

 

Gebruik tegenwoordig een ontvanger met een Multicardreader, dit ding is bijna goedkoper dan een nieuwe cam en doet het prima. zie onder.

Grote schotels vangen veel wind..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: retepnegrebsrek
Als je dan zo'n martix cam neemt, heeft die dan ook de dual functie van bv de aston cam ?


Is dat die dual functie die je via het menu moet activeren? Ik dacht dat die niet goed werkte???.

Ik heb hem daarom uit staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Hoi,

ik heb op het ogenblik dat probleem met heractivering van mijn SmartCard in mijn XCAM module (datum staat op 30-6-2008). Dat lukt dus inderdaad niet. Heeft hier iemand tips hoe ik mijn SmartCard toch weer op een actuele datum kan krijgen? Of moet ik nu dan toch een andere CAM kopen (CD gecertificeerd)?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even langs iemand met een Canal Digitaal goedgekeurde box, even een half uurtje erin en klaar is klara.

 

Dus even goed kijken in de buurt of je schotels kan zien en dan gewoon aanbellen : "Mag de mijne er bij u even in ?"

 

Dan krijg je ; of toegang tot de woonkamer en de receiver voor de update ; of een teringklap op je ogen ;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat zal hier in het zuiden van Duitsland niet meevallen om zo iemand te vinden... Als hier iemand al een receiver met CI-module heeft zal het uitsluitend voor Premiere wezen. Weet iemand of een CanalDigitaal SmartCard ook in zo'n Premiere receiver zou kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo FritsM

 

Misschien kun je ook een 2e handse seca ontvanger kopen via Te Koop gevraagd met een canaldigitaal card erbij. Deze kun je dan laten registreren bij canaldigitaal als 2e card. Dan kun je op 2 plaatsen kijken naar het familiepakket voor € 2,50 per maand extra. In deze 2e ontvanger kun je dan maandelijks je card laten updaten. En op dit moment kun je ook nog een gratis duo lnb aanvragen bij canaldigitaal. Wel laten registreren en bezorgen via je nederlands adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...