Ga naar inhoud


[TF7700HDMI] Geeft de geest, coaxconnector erg warm


Gast mvb964

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik heb een Topfield 7700 HDMI en deze is gisteren uitgevallen. Ineens geen beeld meer en op NL 1,2 en 3 zag ik in de infobalk wel nog signaal maar in werkelijkheid is er geen. Op RTL enz. was geen signaal meer zichtbaar. De coaxconnector voelde ook erg warm aan maar dat was na een 15 min. weer normaal. Ontvanger van de buren werkt wel op mijn aansluiting. Weet iemand raad??? Ik heb het zelf opgegeven en ben ook op zoek waar ik de Topfield naar kan sturen. Ik ben sinds 2 maanden weer terug uit Duitsland waar ik 6 jaar heb gewoond. Het is net even te ver om daar weer naar toe te rijden crazy Waar kan ik hen eventueel in NL naar toe sturen?

 

Bedankt alvast voor jullie reacties.

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vrees dat ie weer naar Duitsland moet, of naar een welwillende

dealer die dat voor je wil doen.

Topfield Nederland is al een tijdje wijlen. cry

 

Trouwens, als je www.topfield.nl intypt, word je verwezen naar

ook weer een dode url: http://www.topfield.co.kr. confused

Wie kan hier meer over zeggen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
@Eduard07, de "echte" importeur Rebox is er nog steeds hoor cool
@mvb, je zou het daar kunnen proberen, maar die repareerd volgens mij alleen de nl versie 7710HD. shocked Maar je kunt het altijd even proberen natuurlijk. smile


Hoe echt is echt, vraag ik mij dan af. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chip die je lnb van spanning voorziet is zo goed als zeker kapot.

 

Een vriend van mij heeft dat 2x gehad. (1x eigen schuld) Hij staat te boek als kortsluitvast, maar praktijk is anders.

 

zie ook: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1502057#Post1502057

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sjaak,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik ga dan zeker eerst even met hen contact opnemen. Zelf sleutelen ben ik nogal huiverig voor, hij is pas 9 maanden oud.

 

Grt, Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Maakt toch niet uit, bel even en je weet of ze je verder kunnen helpen. Het andere alternatief is terug naar duitsland sturen shocked


Inderdaad, dat zei ik, j tired a.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...