Ga naar inhoud


Infrarood oplossing gezocht


pietpiet50

Aanbevolen berichten

Ben nu al weken bezig om voor de kids schermpjes in de auto te krijgen. Eerst een mooie set met 2 schermen, 2dvd spelers, 1x IR Hoofdtelefoons, maar de kleur beige (interieur auto) leek er totaal niet op, was meer grijs. Veel heen en weer gebeld, zou een nieuwe en goede kleur besteld worden. Uiteindelijk, sorry u heeft al beige, kijk dit is grijs!!! Daar sta je dan.

 

De nieuwe oplossing, 2 losse hoofdsteunen en 1 radio/dvd speler ergens in de auto monteren. Nou ok, oplossing kan ik nog wel mee leven, alles opgehaald vandaag, uitgepakt en bekeken, zit er GEEN ir mogelijkheid op voor geluid, ook geen kabel voor geluid naar hoofdsteun. Terwijl mij er wel een 2e hoofdtelefoon is bijverkocht vandaag (vreemd).

 

Ik weet, moet nog bellen, aangezien ze maar tot 18.00 uur open zijn, en nu telaat is.

 

Maar vroeg mij eigenlijk af, is er geen oplossing dat ik een IR zender aan de luidspreker draden bevestig, en dat alsnog het geluid draadloos is.

 

Doel is om zo min mogelijk draden te hebben, kan er ook minder stukgaan of problemen krijgen met draadbreuk.

 

Of is er een andere oplossing (bluetooth o.i.d.), graag zo simpel en goedkoop mogelijk. Wordt uiteindelijk alleen maar duurder zo.

Had ik nu maar een zwart interieur in de auto gehad smile

 

 

Wie heeft er tips of suggesties......

 

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...