Ga naar inhoud


Vind HD kanalen niet in mijn zenderlijst


Gast silver79

Aanbevolen berichten

Gast silver79

Ik heb een Arion 9300 - matrix reborn cam UCAS V3.1 - twin duolnb - triax schotel van 78 cm

Ontvangst op astra 1 & 3 is 67% satelietniveau en 95% kwaliteit

Ik ontvang alle zenders op astra 1 & 3 behalve de HD zenders op astra 1 & 3 vind hij niet als ik de zenders automatisch laat zoeken. Ook niet bij handmatig zoeken. Heeft dit misschien te maken met disecq instellingen. Ik heb ook gemerkt bij handmatig zoeken dat ik de FEC niet kan instellen op 9/10, ik kan in het menu wel kiezen voor 3/4 - 5/6 - 7/8 enz. Waaraan zou dit kunnen liggen dat ik de HD kanalen niet in mijn zenderlijst vind na het zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast FranzJosef

Heb een Technisat HD S2 ontvanger,deze vindt ook de HD kanalen van één HD en Ned HD niet!

Handelaar vertelde mij dat verschillende fabrikanten een software update aan het voobereiden zijn om dit probleem

op te lossen

TVV zou verschillende zenders op dezelfde transponder en of dezelfde frekwentie uitzenden

Ik begrijp het ook niet zo goed maar enfin we zien wel

Een beetje geduld uitoefenen misschien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit ook ondervonden met mijn 7710HDPVR.De HD kanalen op 23° werden allemaal ingelezen (TVV) behalve EEN HD en NED HD. Met mijn vroegere Nokia 9200S had ik ook een soortgelijk probleem maar mits toepassing van een egalisator waren deze problemen opgelost. Ik heb deze oude egalisator nu tussen de disecq en tuner staan en nu worden alle kanalen gededecteerd. Ik krijg nu ook geen foute meldingen meer als zou ik geen abonnement hebben op deze kanalen.

post-39267-1318259828,1824_thumb.jpg

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...