Ga naar inhoud


Dbox2-C lijst Ziggo West


Hoeba

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Update van mijn Enigma1 lijstje voor Casema Ziggo West.

Er zijn weer wat zenders verplaatst/vernieuwd. De laatste scan gaf 285 Services, waarvan hier op de Dbox2 248 in gebruik zijn.

Ook zijn er zenders nog wel in de scan, maar die het niet (meer?) doen.

 

Ziggo gebruikt, zoals reeds gemeld in de vorige post, hier nu ook lagere frequenties als 200M, 162 en 170.

Gebruik dus de laatste cables.xml en laat zoals hier in het Haagse vanaf 162 zoeken, als je handmatig gaat zoeken.

 

Ziggo Casema West 05-05-2010.zip

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Extreme001
Hallo Hoeba,

Ik zit in regio 5555 (ziggo/casema)
de zenderlijst werkt perfect alleen mis ik Nick Jr.

Kan je dit fixen?

mvgr.

Extreme


Hallo,

Was blijkbaar alweer het e.e.a. aangepast. Zal een nieuwe scan meesturen, zodat de kids weer kunnen kijken.

Ziggo Casema West 04-07-2010.zip

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: Michel
Ziggo lijsten in het juiste daarvoor bedoelde topic!


Ze mogen door de gestelde criteria niet daar, helaas.

Toen hij ook een lijstje topic begon, heb ik hem nog voorgesteld ze te combineren met mijn al langer lopende topic. Vond hij geen goed idee!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Het gaat hier toch om een enigma zenderlijst voor ziggo, of zie ik dat nu verkeerd?

Mvg,

Michel


Ja Michel, hier in principe wel Enigma.

Hier op de site is echter een complexe indeling van Enigma-Dreambox en een Neutrino-Dbox2 indeling.
Mijn Enigmalijsten zijn voor alle Dboxen en Dreamboxen, zolang het over Ziggo-Wets gebied 5555 gaat.

Zelf gebruik in Bouquetter, een aloude Dbox2 editor, die een hele lijst genereert naast een ("alien") services- en bouquets-file. Dit is dus net wat anders als daar gevraagd.
Deze Bouquetter lijsten zijn trouwens op iedere Dreambox, naast dbox-en te gebruiken en zouden dus in principe ook wel in dat topic passen!
Voor Dreamboxen is er wel een andere versie van de editor.
Daarnaast werkt dit Bouquetter programma niet lekker op Vista en Win 7, dus dat is ook nog een faktor.
Het is net wat voor voorwaarden je aan je lijstje stelt.

In principe klopt het dus wel, maar is toch weer anders.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme001
Alles werkt weer behalve Nick jr.

Bedankt!



De datum van het bovenstaande file staat op 2009, moet zijn 2010 natuurlijk, sorry!

Doet ie ut na een reset weer?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Mijn Enigmalijsten zijn voor alle Dboxen en Dreamboxen, zolang het over Ziggo-Wets gebied 5555 gaat.

 

Dan wil ik toch graag dat je ze in het daarvoor bedoelde topic plaatst.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...