Ga naar inhoud


[dm600] Bestaat een image dat easy to use is?


Clarcky

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb ben tandarts van beroep en in mijn praktijk heb ik een tv hangen waarop een dreambox is aangesloten met een TVvlaanderen kaart.

Nu is er niemand van mijn patiënten die overweg kan met die dreambox. Bestaat er een eenvoudige image waarbij je gewoon op en neer kan zappen, zonder dat je verdere instellingen per ongeluk kan veranderen? Gewoon iets wat lijkt op gewoon een tv bedienen? Zodat het lijkt of je gewoon je tv bedient.

 

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de parental lock kan jeje instellingen en adult kanalen achter een wachtwoord plaatsen zodat deze niet zomaar te bereiken zijn

 

waar ligt het probleem bij de patienten?

waarom wil je uberhaubt dat ze zelf een kanaal kunnen selecteren?

meerdere wachtenden hebben ook meerdere voorkeuren lijkt me, maar

 

- met de links recht knoppen naast de OK knop zap je een zender hoger lager

- met omhoog omlaag ga je de zenderlijst in en kanje naar het desbetreffende kanaal zappen, met OK selecteer je vervolgens het kanaal

 

misschien kan je een A4 met de afbeelding van de AB met een kleine verklaring erbij leggen.

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje

misschien kan je een A4 met de afbeelding van de AB met een kleine verklaring erbij leggen.


Daaraan had ik ook al gedacht maar velen zullen dit toch niet lezen. De XXX kanalen heb ik al uit de lijsten weggehaald.
Toch slagen velen erin hem op radio te zetten of in een of ander menu vast te lopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

persoonlijk zou ik hem op een voor iedereen te pruimen zender zetten (tja en welke kies je dan? tv/radio?) en dan de AB niet toegankelijk geven voor je patienten