Ga naar inhoud


Ontvangst Astra 1,2 en 3 op triax 78 cm


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Ja dat geloof ik wel. Maar ziet een 88cm schotel niet veel groter uit dan een 78 cm ? Ik vind de schotel die ik nu heb al lelijk groot onder mijn dakgoot hangen. Hij hangt ook nog aan de straatkant en ik vind dat niet echt geweldig uitzien namelijk ... crazy


Ook daar is een oplossing voor: Digitenne of kabel.
Je vraagt om hulp, en een 88 cm is nu eenmaal beter in jouw geval.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Wat kost ongeveer een 88cm schotel ?

Ze spraken ook over een hd schotel waar je 4 lnb,s op kan zetten... Mij zegt HD schotel niets, Een gewone schotel moet toch ook hd signalen kunnen ontvangen ?

Misschien een Visiosat bisat? Daar staat een hd logo op:). Tenminste op de mijne wel. Die zou je ook nog kunnen nemen. Is nog iets kleiner dan je huidige schotel en werkt prima.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik denk dat ik eruit ben.

 

Ik ga voor een Triax TDS88 schotel met triax multibliock voor 4 lnb's. Nu is mijn vraag: Passen Alps Lnb (omdat ze zo klein en smal zijn) in een triax multiblock ?

 

Kan iemand mij vertellen wat voor merk diseqc switch past ? Ik zie bv ergens een Edison switch, maar dan staat er bij van ingans en uitgangsbereik enzo, daar heb ik geen verstand van. Het gaat om 3 Quad Alps Lnb's, daar heb ik een switch voor nodig.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Passen Alps Lnb (omdat ze zo klein en smal zijn) in een triax multiblock ?

Kan iemand mij vertellen wat voor merk diseqc switch past ? Ik zie bv ergens een Edison switch, maar dan staat er bij van ingans en uitgangsbereik enzo, daar heb ik geen verstand van. Het gaat om 3 Quad Alps Lnb's, daar heb ik een switch voor nodig.


Ja hoor, Alps LNB`s passen óók perfect.
Maar dat verhaal van die 3 Quad LNB`s snap ik niet helemaal. Wat is de 4e LNB dan? Als je Quads hebt, heb je vast ook meer ontvangers, zo ja, welk merk/type ontvangers heb je dan?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie monster
Met Alps quads LNB's gaat het wel smile

Ik zal die kennis van me vragen een foto door te sturen smile


78cm-4xLNB-Hotbird-13oost_Astra-19.2oost

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...