Ga naar inhoud


[all] Kan een dreambox de stream Interactieve TV van KPN aan ?


boaz

Aanbevolen berichten

Krijg net een aanbieding van KPN (als dit door de censuur komt, neem ik aan de naam mag wink ) met onder andere interactieve TV. Nu heb ik een dreambox en helaas geeft KPN geen info over de streamformaten, maar toch vraag ik me af, zou de dreambox dit signaal ook kunnen verwerken? Lijkt me een leuke uitbreiding.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké, dat vermoedde ik al, maar als je dat abonnement hebt, met hardware en al?

Of verdwijnt die stream compleet versleuteld in die KPN kast en komt er enkel als TV signaal uit?

Voornaamste reden is dat KPN wel een HD biedt, maar geen mogelijkheid het van die HD verder te verwerken.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Is de KPN box niet gewoon zichtbaar in je netwerk?


De zilveren experiabox van KPN (Siemens) die ik had i.v.m. internetplusbellen was zichtbaar in het netwerkt.
Maar nu ik er interactieve TV bij krijg is deze box omgeruild voor de zwarte Thomson Speedtouch 780 en die is niet zichtbaar in het netwerk, volgens de gebruiksaanwijzing kan je een hoop wijzigen maar nu hij de naam "KPN Experiabox" heeft gekregen kan je er vrijwel niets meer aan instellen.
(slimme zet van KPN, dan kan er ook "niets" mis gaan)

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Als ik de set binnen heb zal ik wel eens kijken.

Ik wil ook een tweede KPN box aansluiten en werkende zien te krijgen, maar volgens KPN kan dat ook niet.

Grts.


kan nu ook niet meer,, helaas,
als je abnr en pincode voor de 2 de keer aanbied krijg je te zien op het beeld dat je box al elders is aangemeld ,,
en dan kun je niet meer verder,,
vroeger kon je wel meerder keren je abnr en pincode gebruiken,,
en die experiaboxen,,
de Siemensbox is nog redelijk open en de SpeedTouch is helemaal dicht gespijkerd,,
ik vind dat dus een hele grote tekortkoming,,
ik heb nu nog een Siemens ,,gelukkig,,
mvrgr pipokoeie

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoop ik maar (voor KPN dan) dat die box van hun ACHTER een Fritzbox kan functioneren, anders heeft deze jongen totaal geen interesse meer.

Fritzbox = eigen baas is huis, hoezo betalen voor internetbellen.

Sorry mods, gaat op reclame lijken, sorry.

Maar ach, als ik hetzelfde over een dreambox zou zeggen........:D

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in afwachting van de experia omdat ik ben overgeschakeld naar internet plus bellen extra.

 

Maar als ik:

- geen adressenrange kan instellen zodat mijn dreamboxen buiten de DHCP vallen

- geen poorten voor emule openzetten

- geen WEP wifi incryptie kan instellen,

 

ga ik de Experia echt niet in gebruik nemen! Gaat het pakket zo weer terug naar KPN! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...