Ga naar inhoud


[philips crt tv]hidden menu om volume te beperken?


Aanbevolen berichten

Geachte hobbyisten,

omdat het geen zeggen aan is,op het volume niveau van de philips tv,vroeg ik mij af,of er geen hidden (verborgen) menu inzat,waarmee ik in de mogelijkheid ben via dit menu het volume te begrenzen.

Vroeger ben ik nog in ziekenhuizen geweest,waar philips tv's beperkt waren in volume.Nu zou ik dit hier ook graag doen,maar ik heb al gehoord,dat je voor die hiden menu's voor die philips tv een speciale afstandsbediening nodig heeft,en dat je die als consument niet kan kopen,en dat enkel winkels reperateurs dergelijke afstandsbedieningen kunnen krijgen/kopen?

het betreft een crt nicam stereo 80 cm tv van philips,maar kan nu niet meteen aan het type geraken,misschien zondag als ik er bij kan,moet dan werken uitvoeren.

Alvast bedankt voor de tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alleen de voor hotel ontwikkelde TV's hebben deze functie ingebouwd.

Bij sommige oude Philips typen zette je het programma op no. 38 en dan het volume op de gewenst sterkte en dan store PP samen met de progr. min toets.

 

Bij de typen met video erin ..ook op 38 en dan STOP op de afst.bed. samen met STOP op de TV 5 seconden ingedrukt houden

en zo zijn er nog tal van mogelijkheden

 

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...