Ga naar inhoud


[All] THOR3/5 0.8 Lage frequenties geen lock


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik heb een 1.5m schotel op mijn dak met een kabel direct naar mijn DB toe. Hogere frequenties doen het 100% perfect maar bijvoorbeeld op frequentie 11372.00 V 24500 7/8 kan ik geen 'tuner lock' krijgen. Hierdoor mis ik net de zenders die ik wil hebben (NRK 1 NRK 2 etc.)

 

Ik heb het ook met een 3m schotel geprobeerd maar ook daarmee hetzelfde probleem.

 

Ik heb verschillende sat.xml bestanden geprobeerd/gedownload maar ik blijf hetzelfde probleem behouden.

 

Ik zit in Turkije - iemand enig idee, want ik loop al maanden te klooien smirk

 

Thx

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga eens naar handmatige transponderscan op die bovenstaande frequentie die je hebt aangegeven, verander de frequentie handmatig naar 11376 of 11377, kijk eens of je dan wel een lock krijgt, als je een lock krijgt dan deze frequentie opslaan.

Als het goed is moet je dan beeld hebben.

 

vr.gr.

 

altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een schotel van 90 cm en heb perfect ontvangst op de lage frequenties, signaal van 98 % frequentie staat bij mij op 11375,

alle kanalen geven een perfect signaal, als je op andere lage frequenties ook geen signaal hebt moet je het bovenstaande uitvoeren.

Ik hoor het anders wel. En geef bij de satellietconfiguratie een update, door op nieuw te drukken, komt thor uit op 1 west, is beter als op 0.8 west, geldt hetzelfde voor sirius 5 E, staat in je configuratie op 4.8

 

vr.gr.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...