Ga naar inhoud


foto:datum toevoegen "paint shop pro"


sattos

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik gebruik canon a70 waar je geen datum kunt uitprinten op de fotos,nu wil ik het heel graag.Ik ben nu in het bezit van ""jasc paint shop pro"""in het engels.Maar ik weet niet hoe ik daar mee aan de gang moet.Ik heb nu wel een foto of 120 waar ik de datum op wil toevoegen.Iemand een hintof tips?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan toch iedere tekst over je foto schrijven dus ook de datum, aan de linkerkant van je scherm zie je een rij symbolen staan, klik op het A'tje met links dan plaats de A op de foto waar je de datum wilt hebben en klik weer links. Dan verschijnt er een scherm en daar tik je de datum in. Je kan kleur en lettertype en grote zelf bepalen. Als je het daarna opslaat staat de datum vast op je foto. Maar je moet wel iedere foto apart doen dacht ik.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dan de datum verdwijnt klopt, maar in die gestippelde rechthoek moet dan je datum staan. Met je muis kan je dan die rechthoek nog verslepen naar de juiste positie. Als je dan de foto wegklikt, wordt de datum en foto samengevoegd.

 

Salu2, D.Quijote

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

als ik het weg klik,krijg ik een melding

""could not save file because it is marked read only.Change the read only attribue using windows explorer""

 

wat hier staat,ik kan het niet saven omdat het een "lees bestand "is.Nu mijn vraag hoe kan ik deze toch bewerken?

 

Als ik datum invoer krijg ik van die dikke cijfers,hoe kan ik de grootte en dikte veranderen?

 

oja die engelse versie dat wil niet echt lukken,is het mogelijk om nederlandse taalmodule te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenin heb je werkbalken, daar kan je het lettertype kiezen en ook de grote en de dikte van de letter, aan de zijkant links kan je nog de kleur kiezen. Om te saven zou er wel ergens een instelling verkeerd staan, maar wat en waar percies weet ik niet. Misschien staat jpeg niet aangevinkt bij je instellingen. Ik heb een Nederlandse versie, en daar moet je bij bestand / voorkeuren / koppelingen met bestandsindeling -- kijken of daar jpeg aangevinkt staat. Je kan geen Nederlandse taalmodule downloaden.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...