Ga naar inhoud


[all] uitschakelen .ts.indexmark


tajvdz

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik gebruik Pli Jade en ik vroeg me af of ik de .ts.indexmark kan uitzetten. Dit is volgens mij iets van de laatste images want ik had ze eerst nooit. Ik heb ze niet nodig en vind ze eerder storend in gebruik dan handig. Als ik op next klik dan wil ik naar het volgende opgenomen bestand en nu komt ie nog weleens midden in het huidige videobestand terecht.

 

Het liefst wil ik er dus vanaf.

 

Kan dit en waar kan je dat instellen?

 

Twan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens activeer autoplay uit te vinken, misschien dat 't dan weg is.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze markers worden aangemaakt als je een opname pauzeert. Je kunt dan iets anders kijken en de opname zeer eenvoudig vanaf dat punt verder af laten spelen. Per opname wordt 1 index aangemaakt op deze manier.

 

Wil je meerdere markers dan kan dat met shift-groen.

 

Door een opname te stoppen met stop (groen) ipv pauze (geel) kun je voorkomen dat automatisch die marker wordt aangemaakt.

 

Feitelijk is dit een heel handig feature... Alleen ff wennen als je door de opnames "zapt".

 

Op dit moment kan het niet uitgezet worden. Dit is uiteraard wel mogelijk (na een software wijziging) - maar het is dan weer een extra optie ergens in een menu - en Enigma kent al zo veel aan/uit opties.

 

Wisten jullie trouwens ook al dat je met de toetsen 1,4,7 resp. 15 sec, 1 min, 5 min een opname achteruit kan steppen, en met 3,6,9 resp, 15 sec, 1 min, 5 min vooruit. En de < naast de 0 is (default) 15 sec terug en de > 1 minuut vooruit. En met de 2 en 5 kun je zelf een aantal minuten skiptijd instellen??? Heel handig om over reclame "te zapppen".

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

met pauze merk ik niet dat ze worden aangemaakt.

 

maar waar is die activeer autoplay dan voor?

 

ik zou het wel handig vinden als het automatisch aanmaken van die indexfiles uitgezet kan worden.

 

maar wel raar dus dat ik veel op me schijf had en nu ik wil weten hoe ze komen er geen meer krijg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...