Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast silver79

[TF7700HDPVR ] Wat is de standaard pincode van deze receiver ?

Aanbevolen berichten

Gast silver79

Hallo,

Wat is de standaar pincode van topfield ontvangers, meerbepaald TP 7700 HDPVR, ik heb al 0000 en 1234 geprobeerd en dat lukt niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo silver79, standaard zit er geen pincode in een Topfield. Mocht deze er bij jou toch inzitten om welke reden ook, dan kun je een factory reset geven en alles staat dan weer op 0 smirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast silver79

Ik heb ooit een factoryreset gedaan.

Maar nu wou ik bij de TF 7700 HDPVR een bewerking uitoefenen waarvoor de pincode word gevraagd en ik heb al 0000 en 1234 geprobeerd, maar dat accepteerd hij niet. Het gaan hier om de bewerking van het opslaan van alle instellingen en zenderlijsten op de harde schijf om ze later weer te kunnen recoveren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij is de PIN-code 2606.

Deze PIN-code heb je in de 77xx serie inderdaad nodig als je een back-up van je instellingen wilt maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast silver79

bedankt, 2606 werkt inderdaad, rare standaardpincode trouwens smile

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast MP4

Zal de datum zijn geweest waarop de techneut destijds dit heeft ingesteld. Jij zou 1979 gedaan hebben. Ook raar.. smile Ik vind 1234 of 0000 bijzonder truttig, veel mensen laten dat ook zo en zo is het niet bedoeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen